Ligt in het noorden van Belgique. Ong. 50km onder Tilburg en Eindhoven.
Hier nu 2cm schnee, en een gevoelstemperatuur van om en nabij de -38.
EDIT: zie nu inderdaad dat de Duitse buienradar het weer doet. Zo als Freek de Jonge al zong, er is leven na de dood. | Gewijzigd: 1 december 2010, 16:05 uur, door Seb_B
Ook hier komt bewolking binnen drijven.
Volgens Harma Boer (RTVNoord) krijgen we morgenvroeg sneeuw en blijft het heel de dag sneeuwerig (zo zei ze het ook). Ook vrijdag en zaterdag. hmmm....wat moet ik hier van denken?? | Gewijzigd: 1 december 2010, 16:14 uur, door H. Kootstra
Ben eigenlijk best nieuwschierig met wat voor verhaaltje Jan gaat komen vanaaf
[/quote]
Nee, nee.... niet goed gelezen ,Calliep gaat het stukje schrijven niet Jan, staat heel duidelijk in zijn posting.
Ook hier komt bewolking binnen drijven.
Volgens Harma Boer (RTVNoord) krijgen we morgenvroeg sneeuw en blijft het heel de dag sneeuwerig (zo zei ze het ook). Ook vrijdag en zaterdag. hmmm....wat moet ik hier van denken??
Nou hier 20 km verderop geen vlokje te zien hoor. Wel bewolkt
Hoi ik heb een Alecto ws-4000 € 100,-- werkt tot nu toe perfect,moet alleen de wind meters nog op het dak zetten
http://www.alecto.nl/TradePoint/Item_View?itemNo=WS-4000 | Gewijzigd: 1 december 2010, 16:25 uur, door richardroos
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Nou hier wel weer sneeuw hoor, het is niet de boven buurvrouw die de kussens uitschud!!
Het is nu donker en ben aan het lantaarnstaren en zie overduidelijk sneeuw!!
Ik zei toch al in loop van de middag/avond
Ik denk die paar vlokjes die net over Hengelo gingen. Zal dus zo wel stoppen