Hoe dan ook, gezellig hier he? Niemand die zegt dat het een chat aan het worden is enzo....;)
Aan de andere kant blijven ze klagen. 3 vlokken, nog niets, wanneer hier, wanneer daar.... De "nette"andere kant komt hier nog wel naar toe. Want hier worden dat soort onzinberichten niet geplaatst
hier durf ik trouwens ook weer meer mee te schrijven.gezellig
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
Ik snap niet waarom jullie sneeuw willen als je weet dat het 2 dagen erna alweer weg is gedooid...
Sneeuw+Dooi+Zand= smerige troep.
Nou.....kan ook zo zijn dat het westen dooit maar dat het in het oosten net wel net niet dooit
Isabelle......maak ons allen ff jaloers zeg
overal dooi ik heb nog geen bewijzen gezien dat de dooi misschien niet door gaat... !
overal dooi ik heb nog geen bewijzen gezien dat de dooi misschien niet door gaat... !
Dooi komt er zowiezo maar kan in het oosten van mindere mate zijn. Staat ook wel in het wintertopic. \
De nieuwe topic blijft eerst op slot las ik net.
Whaha das ook typisch Gronings ''dat je al moet switchen. . Dast aal hen en weer most kieken
Ik heb er geen problemen mee eigenlijk.
Dat gevoel herken ik wel, daarnaast is het de eerste keer dat ik op een internet forum zit
groeten uit 't westen
Vergeet niet dat de buien uit het oosten komen he. Kan zijn dat ze vanuit Duitsland net onder ons doortrekken.
Lijkt me wel balen om in Balen te wonen eigenlijk
Zet de sneeuwmagneet maar weer aaaaan.
Sneeuw komt er wel. Ben eigenlijk best nieuwschierig met wat voor verhaaltje Jan gaat komen vanaaf
Zet de sneeuwmagneet maar weer aaaaan.
hoho... eerst even warm laten draaien, niet gelijk op volletoeren .
En je die grap al voor de 8 miljardste keer hoort op bijna 10 jaar tijd
Dat vermoeden had ik al wel hahaha. Waar ligt dat eigenlijk? Trouwens....in Balen gaat ook sneeuw vallen hoor.
Overleden??
Wit vlaggetje??
Rokende server??
Uhm hij doet gewoon hoor