mijn weerstationnetje geeft al sneeuw onder de bewolking aan, vanmorgen vroeg al.
de mijne geeft regen aan !
Fijn dat er zoveel sneeuw verw8 wordt. Maar bijna alle kaartjes geven aan dat het bij ons (midden-oosten) toch wat tegen gaat vallen. We zitten precies in dat "buikje" (midden des lands), dat Duitsland in prijkt. | Gewijzigd: 1 december 2010, 14:21 uur, door zwoof
Nou niet te snel op de zaken vooruit lopen. Ik bedoel.....het sneeuw ligt er nog niet he. Eerst maar eens afwachten wat er gebeuren gaat.
mijn weerstationnetje geeft al sneeuw onder de bewolking aan, vanmorgen vroeg al.
de mijne ook al vanmorgen
Aan de andere kant druppelt het vlokken
lollllllllllll nee is ook he, maar al zou der maar 5 cm vallen dan ben ik tevree, en ben helaas geen held in de auto met zulk weer en ja ben het liever een slag voor om zo weinig mogelijk de deur uit te gaan, behalve lopen met de hond, en es de slee pakken met de kids!
Jij hebt toch precies zo een weerstationnetje als wat ik heb dus regen????
Heb binnenkort een andere met regen / wind meter, hoop dat ik daar wat meer van geniet | Gewijzigd: 1 december 2010, 14:30 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
De veerboot van Schiermonnikoog zit vast. Oorzaak is de lage waterstand en de harde wind. Stroom, warme dranken en verwarming zijn ze inmiddels weer van voorzien. Er is een sleepboot onderweg om de veer los te trekken.
Snelheidscontrole op de N33 van Veendam naar Gieten. Staat een witte auto u op vrij efficiënte wijze op de foto te zetten. | Gewijzigd: 1 december 2010, 14:34 uur, door H. Kootstra
Ik heb totaal geen verstand van die dingen maar de Aldi schijnt een leuke in de aanbieding te hebben van het merk Medion.
Volgens weerman Ed Aldus geen sneeuw
Aldus, Ed Aldus (zie andere kant)
Eeeuuuhhmmm.....wie is Ed Aldus???
de Alecto WS-4000 weerstation moet ook een gooie zijn, rond de 100 euries en met alle toeters en bellen er aan
Die ik binnenkort hier heb is een andere ietsie pietsie duurder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
weerman Ed Aldus in de regio Rijnmond..... (zie "nette topic")
Twee schermen werkt niet. Ik poste mijn bericht in de verkeerde net.