Denk dat dit ook naar ons toekomt
Of het moet ergens anders weg komen
Kijk hier eens op http://www.yr.no/satellitt/europa_animasjon.html
Wel even helemaal laten laden, dan op de startpijl klikken en dan gaat tie, met de cursor op het bewegend pijltje kun je, je eigen snelheid regelen.
Ja mooi he, als dat nou eens uit zal komen
Laat maar komen, mag van mij wel tot begin volgende week onafgebroken blijven sneeuwen
Daarna hebben ze het over dooi, alleen weten we niet of dat echt door gaat
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
En dat ik tennisrackets onder me schoenen moet binden om buiten nog een beetje voorruit te komen
Valt Het jullie ook op dat deze nacht, door de (droge) wind en de koude, de sneeuw voor een deel is "weggesmolten"?
Verdampt als het ware.
Zag ik vorige winter ook al.....
Ja, klopt dat dacht ik ook te zien vanochtend alleen dacht ik dat het meer met de stevige wind te maken had, die hier sinds gisteravond staat.
@ Martin1976: Leuk & herkenbaar stukje wat je schrijft. Wat betreft het gedeelte over de ganzen en de eikels, hoorde ik dezelfde verhalen van de boeren hier in het dorp en ook dat volgens hun de kievieten erg vroeg begonnen met het groeperen voor de wintertrek. Terwijl ze in voorgaande jaren niet eens wegtrokken... Volgens hun allemaal tekenen dat het wel eens een strenge winter zou gaan worden.
Het waait hier nog steeds stevig en zo aan de emmers te zien waarmee ik vanochtend de paarden water gaf vriest het ook aardig. Het laagje water wat achterbleef in de emmers was binnen no time bevroren Ik ben de hele ochtend op buiten, in de polder op stal aan het werk geweest maar met de juiste kleding was het best te doen.
Heb net ff op wintertopic gekeken maar.......donders wat een sneeuw verwachting.
Moie bin joe d'r ook weer
Denk dat het vannacht pas komt hier, sowieso morgen
aankomende nacht maar opblijven denk ik.
En dat ik tennisrackets onder me schoenen moet binden om buiten nog een beetje voorruit te komen
Stroom mag ook, heb een aggregaat. Al met al wel spannend hoor wat er gebeuren en komen gaat
Denk dat het vannacht pas komt hier, sowieso morgen
aankomende nacht maar opblijven denk ik.
Opblijven?? Nee joh, ik laat me mooi verrassen. Krijgen we aankomend nacht al sneeuw dan?
Ik keek net even naar buiten en zag me water ornament , die stroomt nog .
Ik heb hem niet afkunnen sluiten omdat ik thuis zit met rugklachten.
Het is nu net een ijs waterval!!! wel mooi , zolang hij maar het water laat stromen. | Gewijzigd: 1 december 2010, 14:15 uur, door richardroos
Stroom mag hier ook uitvallen, ook wij hebben een flinke aggregaat ( en een man die bij Alliander werkt )
Heb er nu al zin in! Moet vrijdag trouwens wel voor de 2e keer werken, hopen dat dat lukt.
Ik heb dus geen aggregaat, en ik vind het zelf niet erg om zonder stroom te zitten.
Maar de dieren die ik heb moeten warm blijven.
Heb er nu al zin in! Moet vrijdag trouwens wel voor de 2e keer werken, hopen dat dat lukt.
hier mag het ook hoor, mijn schoonvader heeft er 2 staan ,dus 1 is er voor MIJ!!!!!
Ik keek net even naar buiten en zag me water ornament , die stroomt nog .
Ik heb hem niet afkunnen sluiten omdat ik thuis zit met rugklachten.
Het is nu net een ijs waterval!!! wel mooi , zolang hij maar het water laat stromen.
Ziet het er wel naar uit die 5-10 cm.
Maar de dieren die ik heb moeten warm blijven.
Ach...in geval van nood huur je gewoon een diesel.
Ja meende gehoord te hebben dat het vannacht al lichtjes begint te sneeuwen
mijn weerstationnetje geeft al sneeuw onder de bewolking aan, vanmorgen vroeg al.