Voor de wat jongeren onder ons, ik denk dat die dit ook wel gaan proberen
Heeeey....die dingen vind ik ook nog steeds leuk hoor!!
Dan heb je dus al meegekregen dat heel het land sneeuw gaat krijgen
jep! Nu moeten wij maar een keer de volle laag krijgen ....maar ti's brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr buiten het niet te harden nu buiten.
Euhmmm...ik ben ook maar een leek op weer gebied hoor maar......die dooiaaval gaat komen. Of deze ook volledig doorzet twijfel ik aan. Zowel komt de kou snel terug. Kan ook zijn dat alleen het zuiden dooi krijgt en het noorden voorzichtig door winterd.
Ja...zo ziet het er wel naar uit. Maar het KNMI heeft de waarschuwingen voor Groningen, Drenthe en Friesland ingetrokken.
Dat hebben we al wel vaker meegemaakt
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Niet alleen in de winter maar ook in de zomer. Dat het zuiden al dik in het onweer en regen zit terwijl wij hier nog een stralende dag hebben.
Ja, dat denk ik ook wel. Is afgelopen week ook al eens gebeurd en een paar uur later zat ook het noorden weer in de waarschuwingen en warempel....we kregen nog wat sneeuw ook
Deze week werd de waarschuwing voor het Noorden ook ingetrokken. Later was ie terug. Zegt niet veel dus. Bovendien koop je niets voor een waarschuwing. We willen sneeuw!
Deze week werd de waarschuwing voor het Noorden ook ingetrokken. Later was ie terug. Zegt niet veel dus. Bovendien koop je niets voor een waarschuwing. We willen sneeuw!
Ja me kids ook, ze willen zo graag sleeen
Dit heb ik trouwens van de week al eerder gezegd in het ander forum Ik wil niet in de herhaling vallen
Heb ik vanmiddag nog gedaan met de kleine. Dat maakt de winter ook zo mooi he?
Dit heb ik trouwens van de week al eerder gezegd in het ander forum Ik wil niet in de herhaling vallen
Moedernatuur is zo onvoorspelbaar! Ik heb me sinds kort geregistreerd hier op deze forum, vorig jaar zat ik steeds op PP forum te lezen (doe ik alleen s'winters) . Winter vind ik een prachtige seizoen (niet die kwakkel winter hoor).
Ik kan maar beter op houden, mijn gronings schrijven is belabberd
als er donderdag maar een mooie laag sneeuw valt ben ik tevreden.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait