Hahahah!
ja sorry.....er zijn nou eenmaal mensen die een ''mindere'' kijk op het weer hebben. Daar ben ik ook eentje van haha Tuurlijk, ik weet er wel iets van maar....niet zoveel als Jan, Johann en al die anderen.
Zeker spannend. Der mag hier wel weer wat vallen vind ik
Iemand nog een tweedehandsje voor mij?
mijnes is net kapot gegaaan
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
mijnes is net kapot gegaaan
Als je de plus en min van het stroom verkeerd aansluit.....blaas je hem op. Net een versterker. Die dingen kunnen daar ook al niet tegen.
Even voor de foto gedaan natuurlijk.
Heb deze opstelling al een hele poos staan zo en ik moet zeggen ik wil niet meer terug naar 1 scherm.
Links altijd internet met: p2000, buienradar, onweer online, bouwmachineforum.
Rechts: msn en daar kan ik ondertussen mooi knooien met fotobewerking muziek enz (dat is dan ook gewoon de pc)
Links kun je gewoon dingen heen slepen en rechts staat gewoon wat je normaal ook ziet als je 1 scherm hebt.
werkt zeker weten fijn
[attachment=48662:post_272...44_thumb.png]
jas ligt al op de kachel
Ik kom net van buiten, viel nog mee met de kou voor het gevoel. 4,3 graden is ook niet zoveel he?
Nou ja....dat is in november wel eens anders geweest. Toch is het in Twente al -10 qua gevoelstemperatuur.
Ja maar ik had een dikke jas aan Het was altijd anders in november trouwens. Het wordt de koudste november ooit. Leuk begin van de winter zo.
Ik meende lichte sneeuw voor woensdag en sneeuwval voor donderdag. Ook de nieuwe runs laten sneeuw zien voor heel het land.
Voor de wat jongeren onder ons, ik denk dat ze dit ook wel weer gaan proberen
http://www.youtube.com/watch?v=4TdnJ6ZJX7g
Vroeger zelf ook wel eens gedaan | Gewijzigd: 30 november 2010, 23:19 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait