Beetje bagger foto maar geen zin om de 1000D uit de kast te trekken , dus maar even met de telefoon gedaan...
Kijk....dat is ook een optie natuurlijk.
Neuh, maakt mij niet uit hoor. Ik kan me deze maatregel wel voorstellen. Hoewel ik zelf vrijwel nooit mee doe/of deed aan onzinnige berichten in het wintertopic, heb ik me er ook nooit echt aan gestoord. Sommige dingen waren ook wel eens echt leuk om te lezen en het liep zelden uit de hand. Persoonlijk vind ik het allemaal een beetje opgeblazen, dan moet je geen openbaar forum beginnen. | Gewijzigd: 30 november 2010, 22:28 uur, door zwoof
Beetje bagger foto maar geen zin om de 1000D uit de kast te trekken , dus maar even met de telefoon gedaan...
hahahaha maar als ik dat moet doen heb ik wel meer schermen nodig : 2x voor O-O, 1x p2000live, 1x buienradar,1x duitse radar ect..ect,
oja en dan nog opletten dat je op het juiste forum reageert
Het liep idd. zelden uit de hand. Het was/is altijd gezellig. Alhoewel ik daar nu een appart gevoel bij heb als ik bepaalde berichten lees op het winterforum.
Haha idd! Allemaal weer in de stress Maar je wilt niet weten wat hier allemaal open staat. Ik werk trouwens wel met 3 computers, dat maakt het ook enerzijds overzichtelijk.
Jah idd! Is ook niet te voorkomen
Jammer dat het groter wordt gemaakt dan het is.
Ghehehe.
Even voor de foto gedaan natuurlijk.
Heb deze opstelling al een hele poos staan zo en ik moet zeggen ik wil niet meer terug naar 1 scherm.
Links altijd internet met: p2000, buienradar, onweer online, bouwmachineforum.
Rechts: msn en daar kan ik ondertussen mooi knooien met fotobewerking muziek enz (dat is dan ook gewoon de pc)
Links kun je gewoon dingen heen slepen en rechts staat gewoon wat je normaal ook ziet als je 1 scherm hebt.
Jammer dat het groter wordt gemaakt dan het is.
Ja...en je moet niet vergeten dat er zich best veel ''nieuwe'' mensen hebben aangemeld. Dus...is het alleen maar drukker geworden.
Begint wat te waaien hier...
Wel knap dat hier in het pret topic dat kaartje nog maar 1 keer staat en in het nette topic al 2 keer (met 4 posts er tussenin)
Het is hier natuurlijk ook minder druk he, dus minder mensen die ''quoten'' en ''reply'en''
Begrijp ik het goed dat we nog wat sneeuw in het noorden gaan krijgen?????????
Wat ik begrepen heb is dat ook wij in het noorden sneeuw krijgen morgen.
Begrijp ik het goed dat we nog wat sneeuw in het noorden gaan krijgen?????????
jajajajajaja tuurlijkkkkkkkkkkkkkkk wiggel heeft ook nog es zijn moderne sneeu wmagneet aangeslingerd! dus komt altijd goed!
HAHAHAHA die post van Friesland84 in dat andere topic!
Dat bedoel ik