En deze foto's wil ik jullie niet onthouden!
Ik heb natuurlijk niet de beste camera(Fujifilm s1500),
maar het resultaat mag er duidelijk wezen, al zeg ik het zelf !
Watch and enjoy!
Thanksss Tyshane! ik moet je bekennen dat ik die foto ook de mooiste vind..
Citaat van Kniepser, dinsdag 30 november 2010, 20:20 uur Mooi fotos wendy, Waarschijnlijk kan je donderdag nog mooiere shots maken. Althans, wat ze voorspellen van het ZO. Ik ben ook een Venraynaar.
Thnx! Ik hoop het inderdaad! Want het levert echt mooie platen op!
Offtopic:
Fijn om te zien dat er ook mede-venraynaar op O-O zit, die net zo geinteresseerd is in het weer!
Welkom op het forum trouwens.. zie dat het je 2e post is! | Gewijzigd: 30 november 2010, 20:49 uur, door AddictedStar
Thnx! Ik hoop het inderdaad! Want het levert echt mooie platen op!
Offtopic:
Fijn om te zien dat er ook mede-venraynaar op O-O zit, die net zo geinteresseerd is in het weer!
Welkom op het forum trouwens.. zie dat het je 2e post is!
Ja, ik ben vooral geintereseerd in extreem weer. Dan zitten we hier in NL helaas verkeerd. Maar dat ik een weerfreak ben is dan wel weer zo. Ik lees al een hele tijd mee op dit forum. Maar was mijne vorige gebruikersnaam kwijt.
Het was altijd een jongensdroom van mij weerman te worden, heb zelfs een video band van het kinderprogramma van vroeger "geef nooit op" waar ik het weer presenteer als 6-jarige. Maar sterker nog, ik heb het idee dat ik je ken. Ofja, van gezicht. Jij kent me ex in ieder geval. En als dat niet zo is. Dan zit ik er echt helemaal langs.
Ik heb je even een priveberichtje gestuurd | Gewijzigd: 30 november 2010, 21:04 uur, door AddictedStar