:P
Als ik het goed zie gaat het volgens de pluim zaterdag en zondag behoorlijk sneeuwen? en morgen dus een stuk minder in vergelijking met de vorige pluim?
Nog niet te vroeg juichen...Het LIJKT wel zo te gaan , maar het gebied stagneert volgens mij, gaat in ieder geval het laatste uur weer een stuk trager.
Snowcasten, en wie weet, morgen de vlag uit.
Snowcasten, en wie weet, morgen de vlag uit.
gaat ook trager maar maakt me niet uit. dan morgen lekker sneeuw hier trouwens lichte sneeuw.
Dit is zo'n moment waarop je haast niet kan wachten op het volgende beeld!!
edit: Sam was me voor | Gewijzigd: 1 december 2010, 21:51 uur, door moniquepeeters
zoals ik het interpreteer is dit een zeer gevaarlijke verwachting. Voor zaterdag, zondag en maandag worden extreem gevaarlijke gevallen voor het verkeer.
Ijzel sneeuw, lichte dooi gevolgd door vorst.
Het kan nog veranderen, maar dit is voor sneeuwfreaks leuk, maar voor het verkeer erg gevaarlijk!
Momenteel iets minder wind, maar temp daald nog steeds -8,7 gr.
Dit is zo'n moment waarop je haast niet kan wachten op het volgende beeld!!
edit: Sam was me voor
Sneeuwgebied vanuit Duitsland gaat een huwelijk aan met sneeuwgebied vanuit België, althans, zo lijkt het op de rader. En dat boven midden Limburg, dus ik wil wel ceremoniemeester zijn.
deze winter komt ÃÂe
ik loop al 2 maanden met jan zijn forcast te leuren. m'n vrinden in de oekraine heb ik gewaarschuuwd. vrinden in de UK heb ik gewaarschuuwd voor de winter. Nu lopen ze in de UK te janken dat het koud is.
Op basis van de site . Jan heeft het wederom bij het goede eind. Jan bedankt, ik heb mijn aankoop van hout mede gestuurd op jouw verwachting en je blijkt wederom gelijk te hebben. Ik koop hout in rusland en oekraine. Ze weten dat het de stilte voor de storm is. Oekraine is er welbesust van dat de "klauw van kou",die naar Nederland komt. En ze begingen nu de eigen hout en stookvoorraad versnelt op te bouwen om maar warm te blijven. iets wat ze al jaren doen. echter, de houtkap in rusland en oekraine en polen, neemt extreem toe. Er wordt nu extreem snel een brandhouthout voorraad opgebouwd.
[color="#FF0000"][/color] Voorzichtig met russisch hout. Komt het uit bossen welke in de fall-out zone gelegen zijn van Tjernobyl dan is het zeer waarschijnlijk dat er radioactieve ( alfa ) deeltjes in het hout zijn opgenomen, die komen vrij bij verbranding in een houtkachel o.i.d. De straling van alfa deeltjes komt niet door papier heen maar deze deeltjes kunnen wel worden ingeademd met alle gevolgen van dien. Kijk goed waar je hout vandaan komt, met name het "spattervrije " berkenhout uit die regio's is soms aantoonbaar besmet en de deeltjes die vrijkomen zijn nog steeds actief.
De kernfysische Dienst en het Min.VROM hebben dit al eerder aan de hand gehad.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=22270