dat geldt voor lange termijn, dus kan er nog heel veel veranderen hoor
Nouja we zullen het vanzelf wel merken. Eerst de aankomende dagen maar eens afwachten.
Op dit moment is het hier -7.6, gevoelstemperatuur -17
voorlopig maar lekker met de verwarming aan zitten | Gewijzigd: 1 december 2010, 20:11 uur, door vivalavida
al is het wel heel licht.........
toch zou het leuk zijn als ik morgen in een nog veel Wittere Wereld Wakker Word
gefeliciteerd
toen ik jou berichtje zag keek ik gelijk naar buiten
en ja hoor hier in putten ook
Klopt.Daar zit ik midden in, de vlokken vliegen horizontaal voorbij in het bewegende licht van de lantarenpaal. Stelt nog niet veel voor. maar het is het begin van mijn eerdere verhaaltje.
Wegens vele klachten over de onoverzichtelijkheid van het hoofdtopic " winterdiscussie 2010/2011 hebben wij besloten om een apart topic te maken waar de pret, magneten en andere dingen in kunnen. Wij hopen dat hiermee iedereen mee geholpen is.
De berichten die toch in het discussietopic komen te staan zullen door de mods worden verwijderd, anders is het voor ons helemaal niet meer te doen.
Mvg De crew.
Onweersdagen: 0
Inderdaad, viel mij ook al op bij ECMWF.
Arctische lucht dendert bij Canada en New-Foundland de Atlantische Oceaan op en kan de WC gaan aanwakkeren.
Deze ontwikkeling zou funest kunnen worden voor het Europese wintertje
(Past echter prima in het verhaal van de strat. polar-vortex.)
Ciao Johann
Alles te westen is west. (min of meer) We praten over west friesland aan de westkant van het ijsselmeer.
Dus ook Leeuwarden ligt feitelijk in het noord oosten.
De neerslag in Duitsland intensiveert richting het westen, echter van een 1op1 westelijke koers van het neerslag gebied kunnen we niet spreken.
Het neerslag gebied draait langzaam in naar het n-o van NL.
Het kaartje van Johann +-4 pagina's terug laat de berekende occlusie zien.
Zwaarte punt sneeuwval word berekend op n-o en zuid NL.