idd. dat gebied in het oosten komt recht op ons af en die is grooooooot hahah | Gewijzigd: 1 december 2010, 19:34 uur, door df310
De 24u vooruit zegt dat midden limburg flink sneeuw krijgt vanaf een uur of 1 en noord limburg iets later.
Zuid limburg krijgt nu al sneeuw.
Maar laten we Zeeland niet vergeten: daar moet het nu ook redelijk sneeuwen.
Ik hoop het, maar ik ga maar uitgaan van weinig, hoe leuker het is als er meer valt.
Midden-België heeft geluk, ze melden er matige sneeuwval op sommige plaatsen en iets minder dan een zware avondspits.
Ze noemen het plotse sneeuwval
ben ik met je eens, aleen omdat zuid-limburg nu sneeuw heeft denken mensen dat dat het gebied al is. (denk ik) maar in duitsland ligt het een en ander op de loer.
Noordwest? Lijkt me sterk, noordwest is noord holland/west friesland.
Helaas helemaal niks ! Holelijk komt het nog en de radar klopt gewoon niet!
Hier een Zeeuw, met een semi-ontopic reply: in afwachting dat komen gaat..maar niet voor middernacht verwacht ik.
Hier is momenteel geen neerslag in het vooruitzicht en ook komende uur niet.
(kan ik toch veilig van mijn werk thuiskomen straks)
Wachten wordt wel beloond, maar mensen die vragen.......worden overgeslagen.
Het zit nu ook iets zuidelijker dan Vlissingen, zo richting Zeeuws Vlaanderen. Maar als ik het neerslag gebied zie krijg je wel nog wat
Hier valt ook nog niks en in Maastricht wel Maar ik zou het ook niet erg vinden als ik niks extra's kreeg.
precies, jij snapt 't. Dat hele gebied moet nog komen, het werd ook pas laat in de avond verwacht, dat is het nog lang niet.
wel sneeuw geen sneeuw wel sneeuw geen sneeuw
is er iemand hier die echt weet hoe het zit
please jan vertel
....
D'r komt gewoon sneeuw, wees geduldig en gij zult beloond worden.
Kijk op www.niederschlagsradar.de of www.wetter-online.de en kijk daar, het immense sneeuwgebied komt deze kant op.
Vriendelijk (!!!!) verzoek;
Mensen, laten we eerst even goed lezen en de kaarten bekijken voordat we hier gaan zeggen dat er niks gaat vallen enzo.
Hier valt ook nog niks en in Maastricht wel Maar ik zou het ook niet erg vinden als ik niks extra's kreeg.
Laat alles dan met een boogje om jou heen gaan om bij mij terug samen te komen | Gewijzigd: 1 december 2010, 19:41 uur, door WimBaens
Deel Leeuwarden zonder stroom
Uitgegeven: 1 december 2010 17:38
Laatst gewijzigd: 1 december 2010 19:37
LEEUWARDEN - Delen van Leeuwarden zitten sinds woensdagmiddag vijf uur zonder stroom. Het betreft in ieder geval de binnenstad en aangrenzende wijken.
Naar schatting 25.000 mensen, ongeveer een kwart van het aantal inwoners van de Friese hoofdstad, zitten daardoor zonder licht en zonder verwarming.
Dat heeft een woordvoerder van netbeheerder Enexis gezegd.
De storing is waarschijnlijk ontstaan in een kabel bij het regelstation Schenkenschans. Probleem is dat technici niet bij de kabel kunnen komen,. omdat de grond bevroren is. Enexis probeert nu een omlegging te maken, maar kan niet zeggen hoe lang dat zal duren.
Verkeerslichten
Door de storing vielen tijdens de avondspits in Leeuwarden veel verkeerslichten uit. De politie heeft extra mensen ingezet om het verkeer in goede banen te leiden.
Ook de automatische deuren van veel winkels doen het niet meer. Vanavond is het met het oog op Sinterklaas koopavond in Leeuwarden.
En activeert het nog denk je
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Zo zijn veel mensen nu eenmaal. Leg je er bij nou bij neer ipv je daar druk over te maken. We wachten rustig af, anderen raken in de stress. Zo gaat dat. Sommigen, zoals ik vinden het juist leuk om al die reacties te lezen. Wel, niet Mooi toch die spanning!
D'r komt gewoon sneeuw, wees geduldig en gij zult beloond worden.
Kijk op www.niederschlagsradar.de of www.wetter-online.de en kijk daar, het immense sneeuwgebied komt deze kant op.
Vriendelijk (!!!!) verzoek;
Mensen, laten we eerst even goed lezen en de kaarten bekijken voordat we hier gaan zeggen dat er niks gaat vallen enzo.
thanks ga ff kijken
en ja je hebt gelijk niet lullen maar kijken