Ja helaas...hier van't zelfde. Zit er nog meer aan te komen voor het Noorden van Belgie? Iemand?
Met betrekking tot de vragen in de categorie: 'hoe komt het dat KNMI maar 1-5 cm verwacht en er op O-O meer wordt verwacht?' KNMI zwakt de verwachting af, daar zij gebruik maken van andere modellen. Op O-O wordt meer ge- nowcast en bekijkt men meerdere modellen. KNMI kiest gemiddelde van alle modellen en gaat hier wat onder zitten.
Nu ik toch bezig ben: mensen, a.u.b stop met vragen: 'hoeveel sneeuw gaat er vallen', 'hoe laat gaat het hier sneeuwen' etc. Dit is een discussietopic over het winterweer, neem de moeite om te lezen en haal je informatie uit de topics!
Ja ik zag het net ook staan inderdaad. Nou maar even negeren, we zien wel of het die kant opgaat. 12 graden moet ik echt even niet aan denken hoor. We zullen zien!
http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Ik moest er vanmiddag met de hond opuit in het buitengebied en leek wel op een eskimo, zo had ik me ingepakt om enigszins warm te blijven
Leuk dat er weer sneeuw aankomt en ook de pluimen zien er heel aardig uit. Laten we hopen dat de - op langere termijn - voorspelde dooi niet doorgaat en dus de winter blijft.
grote kans dat het wel zal activeren.
Sneeuwt niet hard... maar wel constant, wind zorgt ervoor dat sneeuw prachtig in het rond geblazen word, alsof het saharazand is
Voorlopig ziet het er niet naar uit dat het gaat stoppen, de band die over BE trekt blijft mooi aangroeien!
Zelfs Peter T. verwacht geen 10 graden de eerste tijd. Zei hij net op RTL4 met een sip gezicht