Zonder twijfel. De hogere temperaturen staan al enkele dagen in de runs dus de kans daarop is vrij groot. Lange termijn blijft echter onzeker, in de pluimen is een grote spreiding te zien. Ik verwacht zelf dat na het weekend de meeste sneeuw weer verdwenen is.
Sneeuwhoogte momenteel 4cm
Plots sneeuwt het dan toch, wel maar lichtjes, heel lichtjes!!!
Dit vind ik wel wat voorbarig, ik zie voorlopig alleen op zondag de kans op dooi, enkele graden slechts. Eerst gaven de runs nog 10 graden aan. Zondagnacht duiken de temperaturen alweer, ziet er juist goed uit toch?
En wat betreft de sneeuw, tsja hangt er vanaf hoeveel er ligt denk ik, hier zal alles zondag wel verdwijnen omdat er nu ook nog niets ligt. Zwolle ligt wel 2 cm toch??
Kampen bedoel ik | Gewijzigd: 1 december 2010, 13:40 uur, door LWDweer
Als dat komend weekend is heb je best kans dat je nog wat sneeuw tegenkomt hoor. Het weekend daarna valt nog niks over te zeggen. De dooi valt pas dit weekeinde in dus dan is nog niet meteen alles weg, zeker niet op plekken waar wel een behoorlijk laagje ligt.
En wat betreft de sneeuw, tsja hangt er vanaf hoeveel er ligt denk ik, hier zal alles zondag wel verdwijnen omdat er nu ook nog niets ligt. Zwolle ligt wel 2 cm toch??
Kampen bedoel ik
Met die 'zonder twijfel' doelde ik erop dat de dooi ertoe KAN leiden dat de sneeuw weg is. En die mogelijkheid is er zeker, maar de kans hierop is nog niet te benaderen.
\Edit: sorry dubbelpost | Gewijzigd: 1 december 2010, 13:42 uur, door Verwijderde_gebruiker_03
Misschien heb je morgen meer geluk. Morgen verwachten ze 5 tot 10 cm verse sneeuw. | Gewijzigd: 1 december 2010, 13:42 uur, door pjotertje
Kampen bedoel ik
In Kampen mag alles weg zijn. Ik zit dan in Saint-Vith in België in een super toffe bungalow! Dus lekkere laag sneeuw eromheen zou vet zijn!
\Edit: sorry dubbelpost
Ok, je hebt gelijk hoor wat betreft de kans, maar ik ben zo blij dat ik na 24 uur zo'n pluim op de site zie staan dat ik ook een beetje winterblind aan het raken ben! ghehge
De sneeuw komt hier later aan, ik verwacht zo vanaf 23:00 vanavond pas en vooral morgen, dus er zal wel een update volgen waarbij ook in het Noorden gewaarschuwd wordt voor gladheid door sneeuw.
Edit: Het zuidelijk gedeelte van Noord-Holland krijgt al eerder met sneeuw te maken natuurlijk, dus wellicht al voor 6 uur een update.
| Gewijzigd: 1 december 2010, 13:46 uur, door santona
Zit je er komend weekend of volgend weekend?
(Omdat je in je vorige bericht vroeg of er NA dit weekend nog wat bleef liggen..)
Edit: Het zuidelijk gedeelte van Noord-Holland krijgt al eerder met sneeuw te maken natuurlijk, dus wellicht al voor 6 uur een update.
Ah ok, vond al raar want paar dagen terug waren ze wel vrij snel ermee.
Denk zelf ook dat de dooi niet doorzet.
Jan mooi stukje radio vannacht.
Is dat een temperatuur afhankelijkheid ? Ik heb in Oostenrijk toch ook wel eens flinke vlokken gezien bij -20 .
Is er een vlokken expert in het huis ?
Ja dat is ook zo
\Edit: sorry dubbelpost
ik verwacht geen dooi meer aankomende week, dooigrens schijnt ergens in noord frankrijk te liggen op zondag.
Denk zelf ook dat de dooi niet doorzet.
Jan mooi stukje radio vannacht.
Is dat Radiofragment nog ergens te vinden?? Ben wel benieuwd!