Ik ga nu even fijn roken op het balkon hier en zal even goed kijken of ik ze ook "zie vliegen'
Dan moet je beter kijken:P. Ik krijg steeds meer meldingen. Bij elke windvlaag komen er sneeuwvlokjes neer dwarrelen.
Net op de Duitse tv het werbericht waarin ze zeiden dat het in het zuiden en oosten van Duitsland 'schwer' ging sneeuwen en in het westen licht. En dat gold voor vanmiddag en morgen. Het lijkt me stug dat als het in het westen van Duitsland licht sneeuwt, het eenmaal hier pittig zal gaan sneeuwen. Maar goed, als het errug lang licht sneeuwt dat valt er nog een aanzienlijke hoeveelheid denk uhh hoop ik.
Is het niet gewoon opgestoven sneeuw?
Ik ben momenteel in de eemshaven en de wind komt van zee en de lucht is blauw, maar ook hier af en toe een verdwaalde vlok. Dus het is goed mogelijk dat dat op grote hoogte meegenomen wordt door de harde wind. | Gewijzigd: 1 december 2010, 13:17 uur, door groningenmobiel
Duitsland (Munchen) meld nu ook flinke sneeuwval.Ga vanavond zelf via de Brenner naar Milaan.
Zal me benieuwen tot hoever wij zelf komen.
Ach het heeft allemaal wel wat vind ik.
Zoals deze week met veel bombarie stellig aankondigen dat het over en uit is met de kou, maar toch vandaag een beetje genuanceerd bericht aangepast (nu alleen aan de kust over en uit) en dan wel zeggen achteraf dat ie het goed voorspeld heeft. Toch kijk elke dag op z'n site..:P
ontopic: ik woon aan een kleine meertje en kanaal, waar het gisteren nog open was vanwege harde wind en woest water maar nu is zelfs dat woeste water bevroren. Maar absoluut geen mooi schaatsijs zelfs de golfen zijn erin bevroren lijkt het wel. Alleen het diepe vaarwater is nog open maar als het zo door blijft vriezen zal dat de komende dagen ook wel dicht zijn..
Mijn staat al vanaf september online
Hmmm, er stond 'voorlopige winterverwachting' boven. Ik dacht toch echt dat eind november er een officiele zou komen...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Tevens geeft Meteoalarm voor het hele land met uitzondering van de Noordelijke provincies sneeuwalarm af. Voor Overijssel toch nog 1 tot 3 centimeter totaal.
Thanx voor de info, leuk die combi van wolken en aankomend weer. Zonnetje is hier net weg en er komt een flink pak bewolking aan... Met die sneeuw gaat het helemaal goed komen.
In dit geval mag de sneeuw hier ook nog even wegblijven, elke dag vorst zonder sneeuw is weer dichter bij een Elfstedentocht, ik doe mee aan de hype dus!!
Voor Haarlem kan je eigenlijk ook wel naar Midden Nederland kijken, ligt er zo'n beetje om toch?