Mag ik dan ook even bestellen....iets minder koud graag, koud genoeg om de sneeuw te laten liggen... maar zonder perse onder de -2 te hoeven komen...pfff wat is het koud buiten, je zou bijna binnen gaan roken...
http://www.geenstijl.nl/
weer onze favoriete nieuwssite | Gewijzigd: 1 december 2010, 11:14 uur, door Zynex
Dit is natuurlijk een inkoppertje, maareh is stoppen met roken iets
mmtja...stoppen is ook een idee... maar nu heb ik het idee dat ik tenminste nog iets meewerk met het opwarmen van de buiten temperatuur...
Hoop wel dat het iets minder koud gaat aanvoelen als er sneeuw is gevallen, dan is het teminste nog leuk buiten zijn..
trouwens vraagje, als de gevoelstemp laag is, heb je dan ook meer kans op bevriezingsverschijnselen, of zijn die gelijk aan de "normale" temperatuur..
Ben even aan het duppen om met die kleine van mij (die al verkouden is) even naar buiten te gaan..
misselijkmakende..paniekzaaiende sites altijd....maar voor onder ons natuurlijk feest.
maar ik lees nooit zulke onoverzichtelijke stukjes...moet je zien....lijkt net een uitnodigings kaart van he circus.
hoe slap sirieus ben je ......sorry hoor mensen moest effies
weather without storms is no weather at all.
Vooral met die snotneuzen van de allerkleinsten. Ik hou hem lekker binnen vandaag.
Dat zat ik zelf ook al te denken... dan maar even vanavond met de auto van mijn vriend.. mijne is nog stuk, wel wennen hoor met die kou en geen auto.
Ik kende hem nog niet. Hij is zeg maar de Engelse M. Putto......maar dan zonder elke keer alles maar aan te passen of zo te formuleren dat het alle kanten op kan?
Hier op kantoor ook. Er zitten nu 15 mensen met sjaals om en mutsen op achter de computer. Geen handschoenen, dat typt wat lastig.