Ik parkeer hem altijd in de versnelling, kan niet zo snel vastvriezen lijkt me.
Sorry, dan neem ik mijn opmerking terug. Bij nader inzien is het dan inderdaad zeer koud als de bandjes vastvriezen, ben ik blij dat het hier relatief warmer is..maar inderdaad een grote ijsbaan, vanmorgen kwam de vuilophaaldienst door de straat gegleden..geen prettig gezicht als auto-eigenaar.
Ik bedoel is dat onderaan ( frankrijk) of duitsland?
Heb echt werkelijk geen idee
ik zie ook nog niet echt een neerslag gebied op de radars waarvan ik zou kunnen zeggen dat er idd neerslag onderweg is of binnen bepaalde tijd hier zal zijn ....... | Gewijzigd: 1 december 2010, 10:24 uur, door jeroenscholtz
Man man wat een koude nu....
En inderdaad KNMI zit weer is veels te laag, Nederland gaat plat op zijn rug morgenochtend....
Nu hopen dat er inderdaad een hele bulk sneeuw komt morgen (in de ordes van 5-10 cm bedoel ik dan)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Jep! Zoals verwacht, de dooi wordt steeds weer uitgesteld. Van uitstel komt afstel
Ik denk dat de sneeuw wat van maandag nog aan mn banden hing is vastgevroren met de sneeuw wat op de grond lag.
Gisteren had mijn auto aan de onderkant al sneeuwvrij gemaakt, want er zat sneeuw vanaf de spatborden tegen de banden en de grond (van die lekker donkere). Ik had ook alles van sneeuw achter mn banden uit gehaald, zodat achteruit weg zou kunnen rijden. Maar het ging toch erg moeilijk.
Maar ontopic: het is verschrikkelijk koud, ik heb medelijden met iedereen met kort haar. Ik vrees helaas dat het morgen nog erger is met de gevoelstemperatuur. Ben ook benieuwd of het KNMI een waarschuwing voor extreem weer zal geven.
Ja lijkt er wel op. Het midden-oosten komt er minder gunstig uit zie ik.
Maar wat is 60 km in de wereld van het weer. Er kan nog veel veranderen.
Ik denk ow ow als in, dat wordt chaos
Maarre dit is misschien best leuke info voor de weerliefhebbers onder ons. Wat info over de koudste plaatsen op het Noordelijk Halfrond http://nl.wikipedia.org/wiki/Ojmjakon
is wel al zichtbaar
http://www.sat24.com/Region.aspx?country=e...s&type=loop
Lijkt nu al iets te activeren volgens mij.
:)
Maar wat is 60 km in de wereld van het weer. Er kan nog veel veranderen.
Is maar een indicatie, we krijgen gewoon in het hele land snee!
;) | Gewijzigd: 1 december 2010, 10:44 uur, door Shadow112