Ik neem aan dat er wel een opname volgt, zodat we het later alsnog kunnen beluisteren. Toch?
Ben eigenlijk best wel nieuwsgierig
Niet bij stilgestaan *stom* inderdaad ijzel, en daar zit niemand op te wachten. En je kan erop rekenen dat na komende dagen er genoeg vorst in de grond zit om aanvriezen van neerslag te veroorzaken.
Morgenmiddag naar Veldhoven.....
hahaha ja kan ook hahaha
nou dan ben je vlak bij mij in de buurt
dus als het te bar wordt ik ben vanaf 15.30 thuis!!
gaan we gezellig hot choco drinken en lantaarnpaal staren hahaha
veel succes morgen. maar schijnt pas aan het einde van de middag te beginnen met sneeuwen
als ik het goed heb dan he
Hier klopt niks van!
ik geloof nooit dat omgeving amsterdam geen sneeuw krijgt!
Heeft inderdaad te maken met de verschillende berekeningen die de diverse modellen maken. Ik heb vandaag nog geen kaartje gezien, maar zal later vanavond eens gaan neuzen, en meestal zijn er dan ook weer updates binnen.
Afwachten gewoon en hopen dat het beste uitkomt uiteraard.
Maar gaat wel redelijk sneeuwen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Veel te veel gezeur over 'sneeuwmagneten' (wtf?), 'zuid wel en noord niet zeur zeur', enzovoort.
Nouja Jan, ik blijf je in ieder geval wel volgen hier, maar ik vind het wel goed geweest met echt actief te zijn.
Veel te veel off-topics, en dat kan jij ook niet in de hand houden, dat snap ik, maar strenge maatregelen zou opzich niet verkeerd zijn.
Zo wat was dit weer een heerlijke dag!
Een groot deel van de ochtend sneeuw en heb vandaag de zon ook nog gezien (eigenlijk geen dag om te werken maar ja )
Net 3 kwartier bezig geweest om deel 8 van dit topic door te lezen en me rot gelachen om diegene die hier zijn gal kwam spuwen en om het stukje van GS!
Erg benieuwd naar morgen!
Zo en nu eerst koffie en The Big Bang Theory
Veel te veel gezeur over 'sneeuwmagneten' (wtf?), 'zuid wel en noord niet zeur zeur', enzovoort.
Nouja Jan, ik blijf je in ieder geval wel volgen hier, maar ik vind het wel goed geweest met echt actief te zijn.
Veel te veel off-topics, en dat kan jij ook niet in de hand houden, dat snap ik, maar strenge maatregelen zou opzich niet verkeerd zijn.
Wat ben je zelf aan het doen dan?
Het gaat toch prima zo? Lees dan over de dingen heen die jou irriteren.
Veel mensen hebben hier lol op het forum, er klagen er weinig en de berichten vliegen je om de oren, dus blijkbaar vinden genoeg mensen het hier gezellig.
Jammer, maar inderdaad ik stoor me ook enorm aan die magnetendingen. Ook die discussies die nergens over gaan en korte antwoorden stoort me, daarvoor hebben we ook een chat. Vanmorgen en vanmiddag heb ik al een heleboel moeten vegen en ik zal dat vanaf nu ook meer gaan doen. In ieder geval zal ik alle topicvervuiling direct verwijderen