http://www.onweer-online.nl/weerkaart/neerslag/148/
Dat zijn vogels... heeeel veul vogels.. en ze vluchten allemaal t land uit
Meeste weermodellen gaan nog niet uit van de GFS 12Z run. En ik vermoed dat men eerst de volgende runs wil afwachten om te bezien of er sprake is van een trend, voordat men mee gaat. Veel weersites durven hun billen niet te branden aan één enkele run..
ja heb er eentje gekocht op de rommelmarkt tis wel een oude hoor hij werkt nog op olie.
en die streep is de de rook die er vanaf komt, maar goed donderdag is ie warmgedraaid en dan zullen we de sneeuw is deze kant op trekken
hoe kan het eigenlijk dat het zo onzeker is wat er morgen gaat vallen?
klopt, dus nu maar hopen dat GFS op deze toer door blijft rekenen
Ik hoop mee..... En als de trend doorzet en de dooi inderdaad uit blijkt te blijven of veel kleiner uitvalt, dan krijgen we weer een mooi staaltje 'zie je wel' en 360 graden draai te zien. Grote weersites: net politici | Gewijzigd: 30 november 2010, 19:16 uur, door Anarchy
Ik vind de pluim alleen zo zacht. Na het weekend vrijwel geen vorstopties meer. Ben erg benieuwd naar de nieuwe pluim van vanavond.
Omdat een aantal weermodellen niet zoveel sneeuw berekenen voor morgen avond en donderdag.
En een aantal anderen weer wel.
Zoiezo is sneeuw per definitie altijd lastig te voorspellen...
Maar later vanavond of morgenochtend wanneer er meerdere runs zijn verstreken, zal er vast meer duidelijkheid zijn.
In ieder geval morgen goed op de radarbeelden letten, en iedereen die hier meld over de sneeuwval
GFS 12z is inderdaad heel erg koud
alleen op dinsdag geeft lichte dooi in het midden van het land.
Leuk want het verhaal ging al wat rond dat de kou zich langer zou handhaven, dan misschien de modellen aangaven:)
Nu hopen dat deze trend doorzet!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Is dat om 00:00 ? Meestal zijn er interviews tot een uur of 2. Zal wel luisteren tijdens mijn nachtdienst
van de week was ie nog een stuk zachter (voor het weekend dan wel te verstaan),
dus als dat steeds maar blijft verschuiven vind ik het best
@mt pockets, dat is om 3:00 vannacht | Gewijzigd: 30 november 2010, 19:22 uur, door weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Als het goed is wordt het om 2.45 uur uitgezonden, zo lang op trekt dit beestje niet
Omdat een aantal weermodellen niet zoveel sneeuw berekenen voor morgen avond en donderdag.
En een aantal anderen weer wel.
Zoiezo is sneeuw per definitie altijd lastig te voorspellen...
Maar later vanavond of morgenochtend wanneer er meerdere runs zijn verstreken, zal er vast meer duidelijkheid zijn.
In ieder geval morgen goed op de radarbeelden letten, en iedereen die hier meld over de sneeuwval
dankje, ik leer hier heelveel;)
Ik kijk ook uit naar de volgende run. Als die kouder uitvalt, dan zal de neerslag voor dit weekend wel eens een bult sneeuw kunnen veroorzaken. Sowieso is het nog maar de vraag of zondag/ maandag echt regen gaat vallen gezien de temperaturen die men verwacht. | Gewijzigd: 30 november 2010, 19:27 uur, door Anarchy
ja, maar je moet ook kijken naar de bovenluchttemps, komen die boven nul, maar vriest het nog aan de grond, dan krijg je dus ijzel. En dat is echt bagger.