Zie http://hdtv.webcam.nl/website/page1/live_HD_webcams.html
Je moet links in het menu 'sneeuwdek' kiezen en niet 'dagelijkse neerslag', wat standaard aan staat. Sneeuwdek kaartje klopt wel.
Stoorde me er een beetje aan dat GS O-O (indirect jou) paniekzaaierts noemden.... Maar goed, GS moet je natuurlijk ook met een korreltje zout nemen
Dit is het laatste wat ik er over zeg.... Er staat duidelijk ONZE, dat moet je even anders oppakken dan dat iedereen denkt
Laat je nog even weten hoe laat het gaat worden?
Of heb je ze al gesproken, maar plaatsen ze het op een nader te bepalen moment?
De waarschuwing van de KNMI voor gladheid en sneeuwval geldt in ieder geval voor woensdag 01 december 2010 vanaf ca 14 uur gedurende ca 23 uur.
Nieuwe GFS run komt binnen, hopelijk is die iets positiever over morgen....
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Het is niet netjes maar kan me er wel wat bij voorstellen. Bijna elke pagina kom je mensen tegen die 100x dezelfde vraag stellen, op een gegeven moment wordt het irritant.
On: Bar koude wind vandaag, was net ff met de hond buiten en had het gevoel dat mijn gezicht bevroor.
Laat je nog even weten hoe laat het gaat worden?
Of heb je ze al gesproken, maar plaatsen ze het op een nader te bepalen moment?
Ja idd, kan er een tijd aan verbonden worden? of is dat nog onduidelijk
Sorry, lezen is een vak.... ik had het woord onze vergeten Dit is dan ook het laatste wat ik er over zeg
Ziet er wel grappig uit
Hehe, die snap ik tenminste
Goh, die laat wel zien morgen de hele dag sneeuw, vanavond nog maar even wat blikvoer halen voor ik moet langlaufen richting de albert heijn