Mijn dank daarvoor.
De verwachting is dus: iets kouder dan normaal, maar niet extreem?.
Dus als ik het goed begrijp is het een goed teken dat de Gele lijn (gemiddelde alle modellen) onder de paarsgeblokte lijn (klimatologisch gemiddelde) licht? Dat zou betekenen dat we een koudere decembermaand ingaan dan 'gewoonlijk'?
Helemaal correct
Zoals jullie kunnen zien sneeuw het nog steeds behoorlijk.
Mooie winterse foto's, ziet er goed uit. Een beetje een paars-rode zweem erover, maar dat maakt het juist wat nostalgisch! Leuk wintersfeertje. Hier ligt maar weinig, maar genoeg om er een winters gevoel bij te krijgen...
Ik weet ook niet waarom de foto's paarsig zijn geworden, normaal geeft mijn camera de kleuren wel goed weer.
Maar het is ook een beetje schemerig hier, misschien dat mijn camera daar wat moeite mee heeft.
Het is hier in Limburg echt 100% winter op het moment, ik krijg spontaan zin in stampot
Maar het is ook een beetje schemerig hier, misschien dat mijn camera daar wat moeite mee heeft.
Het is hier in Limburg echt 100% winter op het moment, ik krijg spontaan zin in stampot
Offtopic:
Heeft te maken met je witbalans. Die kun je vast wel instellen op je camera. Vaak is er een special beach/snow automatische instelling aanwezig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleurtemperatuur
Meestal als de foto`s paars zijn komt dat door de sneeuwstand die op de camera zit misschien de volgende keer even kijken of dit lukt .
Grtz. Steven Wesselink
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Bewolking boven frankrijk stuift omhoog. Mooi om te zien dat de wind boven nl naar het oosten gaat, en boven Frankrijk naar het westen.
Edit: Waarom lopen mijn gifjes niet? | Gewijzigd: 30 november 2010, 15:05 uur, door Shadow112
Ah de bewolking uit de buienfabriek heeft Grunn toch wel bereikt. Slecht fabricaat h�
Zit bijna geen sneeuw in
Vorige winter was het flink raak in Amerika zo'n 75 cm sneeuw .
Nou is mijn vraag , is dat ook mogelijk in Nederland ?.
Lijkt me erg leuk om de deur open te doen s'ochtends en tegen een sneeuwmuur aan te lopen of je auto niet meer kunnen vinden
Zoals jullie kunnen zien sneeuw het nog steeds behoorlijk.
Ik heb hem even door Photosoep getrokken voor je. Paar kleine aanpassingen maar is nu meer als de realiteit lijkt me?
| Gewijzigd: 30 november 2010, 15:31 uur, door olivetomato
Vorige winter was het flink raak in Amerika zo'n 75 cm sneeuw .
Nou is mijn vraag , is dat ook mogelijk in Nederland ?.
Lijkt me erg leuk om de deur open te doen s'ochtends en tegen een sneeuwmuur aan te lopen of je auto niet meer kunnen vinden
Tuurlijk kan dat, ik meen dat Ameland afgelopen winter 72cm sneeuw had en op vele plaatsen 60cm