Toch kijk ik voor onze regio liever op de DE radar. Vaak zie je de buien al lang voor die tijd aan komen, en worden op NL Radar pas weergegeven (of helemaal niet) als het al regent of sneeuwt in onze regio.
Trouwens deze 3 dagen-loop, vind ik ook altijd interessant om naar te kijken. | Gewijzigd: 30 november 2010, 10:17 uur, door zwoof
Zo stelletje onvoorbereide, niet op de sneeuwradar kijkende, filelutsers, met jullie accu's van
de Aldi en de zomersinas nog in de wiswas. Eet dit. Er komt nog veel meer PIJN aan. Snoeiharde
in your face windchill van -40 des nachts en minus vijftien overdag. Nachtvorst tot zestien graden
in Elfstedistan en nog eens een bak sneeuw van wel 20 centimeter.
Althans, dat beweren onze favoriete paniekzaaierts van Onweer Online. (Moving Gif Alert.)
......
Gezellig weer. De winter duurt overigens nog tot 21 maart 2011. Veel plezier! [PS. Nagekomen extratip. Haal zout bij uw local veevoeder outlet.]
Geenstijl.nl
Die duitse kijk ik altijd op. Dat is een van mijn favo. Alleen reageerd deze ff niet goed want als ik op ''loop 2 stunden'' druk blijft ie lopen tot 9:55. Dat is nait goud
hahahahaa nee idd das niet goed hier loopt ie nou volgens mij tot 12 uur!
Toch heb ik mijn twijfels of wij er iets van krijgen.
hoop het wel he hij lijkt op het eind steeds meer samen te voegen mss weet jan of wij daar nog iets van mee kunnen krijgen?
Weet je nog, vorige winter was het in het begin vooral het noorden...
ik hoop zo dat daar nog verandering in komt
zodat wij straks onze huizen niet uit kunnen komen
Dooiaanval lijkt echt door te zetten helaas
Ik moet nog zien wat daarvan terecht gaat komen, volgens sommige kan de westcirculatie (WC) niet echt op gang komen en zijn er ook tekenen dat hogedrukgebieden ten noordoosten tegen die tijd aan kracht gaan winnen en NL/BE precies op de grens komt te liggen van warmte vs koude.
Daarom vind ik die constante warme uitvoer een beetje verdacht in de pluim. Ik denk dat het meer een scenario wordt van: het zuiden van het land +3 graden en het noorden rond 0. IN het zuiden regen, in het noorden natte sneeuw.
Tevens denk ik dat volgende week donderdag een kantelpunt wordt, of het wordt vanaf die dag weer kouder of er wordt een trend gezet naar aanhoudende dooi, oftewel normale temps.
spannend in ieder geval!
Dat is waar, als je het zo bekijkt is de verdeling wel eerlijk! De winter moet nog beginnen! Dus wie weet wat er nog volgt!
Dat klopt maar (en dat heb ik al vaker gezegd) is eventuele sneeuwval moeilijk in te schatten. En...ik meende dat er toen juist voor het zuiden sneeuw was voorspeld maar dat uiteindelijk het noorden de volle laag kreeg
Deze senario is er geweest....weet alleen niet precies meer wanneer en hoe/wat.
Zie dat Sneek zelfs in de 5 tot 10 cm valt. .. Zal het wel met een hele grote korrel zout moeten nemen
Niet té veel zout he
Dat is eens in de zoveel jaar, zuiden heeft altijd geluk met dat soort dingen, en als het noorden 1x geluk heeft, dan is dat de komende eerste paar jaar niet meer zo. | Gewijzigd: 30 november 2010, 10:49 uur, door joshoon