Ik heb geen idee of dat nog kan veranderen...
Die dooi is gewoon TE extreem.. Ik denk gewoon dat we weer een tweedeling krijgen zoals heel vaak gebeurd met veel sneeuw en dat de koude lucht gewoon weer terrein gaat winnen... T laat zich niet zomaar verdrijven! Alles hangt ook af van de depressiekoers lijkt me!
Duitse radar 2 uur vooruit
Verder hangt er in Duitsland ook een mooi gebied wat deze kant op komt, enige kans dat die het noorden vandaag haalt?
Dat moet dan het gebied zijn dat gisteren voor een geweldig pak sneeuw in Saksen en Thuringen heeft gezorgd...
Mijn vriendin die tussen Leipzig en Dresden woont, had bij thuiskomst gisteren een pak sneeuw van ongeveer 30 cm. op haar balkon!!!
(zie de foto en verwonder u!)
Die duitse kijk ik altijd op. Dat is een van mijn favo. Alleen reageerd deze ff niet goed want als ik op ''loop 2 stunden'' druk blijft ie lopen tot 9:55. Dat is nait goud
Wat een kou en wind, het is bijna winter in Nederland.
Als de wind nog meer gaat aantrekken, wordt het nog kouder (voor het gevoel)
Wel slecht voor de handel...
Hier ff een kaartje
Ps: Jan, wanneer is er weer een nieuwe Pluim? | Gewijzigd: 30 november 2010, 10:07 uur, door Hoffies
Zou die bui dan over het noorden van Nederland heen moeten gaan? Of trekt die ook weer door het midden van Nederland?
Heb et al....zit weer verkeerd te klikken en te muizen en te kijken .
Toch heb ik mijn twijfels of wij er iets van krijgen.
Weet iemand al iets meer over wat er na het weekend gaat gebeuren?