Maar goed naar het weer toe nu
Zolang ze Rutger Castricum maar niet naar je toe sturen met een bloemetje.
Maar goed naar het weer toe nu
Nog ff een reactie op jullie reactie, anders ist van mijn kant ook weer zo lomp.
Tuurlijk, GS is ook leuk en misschien denk ik ook ff verkeerd maar mensen die totaal niets van het weer weten, laat staan dat ze o-o kennen......juist die mensen denken dan wel net zo als GS.
Ik ga er maar vanuit dat ze het goed bedoelen!! Ben gewoon begaan met anderen
Weer:
Ben trouwens blij dat het her in der nog een beetje sneeuwt want hier.....gewoon na gistermiddag helemaal niks meer.
En lees ik mogelijk meer dan 20 cm sneeuw voor zuiden/midden?? dan iedereen die er doormoet vakantiedag.. want als je met 1/2cm al 8 A 900 km file had. hoe moet het dan wel met < 20cm. complete chaos aldaar.
Gelukkig rijden we hier nog op varkens en die krijg je met het koude weer niet naar buiten.
Suc6 komende doagen doar int zoeden.
Blijf mooi bij moeder de haard.. -2,6gr gevoelst. -8 gr. Brrrr. En morgen siberisch. Dat word een zeer zware dag voor mensen die buiten de deur (moeten)werken..
Verder hangt er in Duitsland ook een mooi gebied wat deze kant op komt, enige kans dat die het noorden vandaag haalt?
Jep! De buienfabriek bij Rostock draait weer op volle toeren.
Gisteren kon het fabricaat daarvan ons niet bereiken, maar vandaag reiken de wolken, tot ver in Nederland. Echter bevat het slechts wat lichte sneeuw. Zoals reeds ervaren deze morgen. Duitse Radar | Gewijzigd: 30 november 2010, 09:31 uur, door zwoof