Overzicht
Alle pluimen op 1 pagina
Neerslag inclusief een mooie sneeuwradar
Temperatuuroverzicht
WRF sneeuwkaarten
Ik denk toch wel dat de dooi gaat invallen zoals de kaarten aangeven aangezien de runs nu al een aantal keer constant zijn. Maar klagen mogen we dan ten zeer zekerste niet, want het is nog niet eens officieel winter en de normale maximum temperatuur voor deze dagen is 9 (!) graden. Vandaag is het hier niet warmer dan -1.5 geworden.
Zo en nu gauw onder de wol, morgen om 7.30 eruit!
Dooi is 50/50 % kans, het is afhankelijk van depressie in ZW, als depressie meer oostelijke koers gaat dan kunnen we weer sneeuw en kou verwachten, wel minder ijzige koud dat wel. En bovendien laat krachtige hoog zich niet zomaar opzij zetten, maar dat is nog even afwachten wat Lagedruk beweegt.
over sneeuw op woe/do kan het nog wel flinke sneeuwval worden.. 10 tot 25 cm gemiddeld bij samengestelde runs!
Hier is het ook weer aan het sneeuwen, en niet zo'n klein beetje ook! Maarja, zullen we dit topic maar wat serieuzer houden dan het vorige deel? Al die meldingen dat het ergens sneeuwt vind ik niet zo heel interessant. Als ik wil weten waar het op dit moment aan het sneeuwen is kan ik dat net zo makkelijk terugvinden op buienradar en de pagina 'meld het weer bij jou!' op deze site.
Naja, omdat ik toch een bericht plaats kan er net zo goed een fotootje bij. Heiloo gisteravond:
:) | Gewijzigd: 30 november 2010, 06:54 uur, door Duitje
ik hoorde op de radio dat het weer ging afkoelen in de loop van de ochtend
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ja, vergeet niet dat in de winter de zon maar een kleine rol meer speelt in de temperaturen
de warmste temperaturen van de dag kunnen in de winter ook in de nacht plaatsvinden
btw: tot vorig jaar als wij sneeuw kregen vroor het overdag altijd maar vanaf de avond begon het altijd te dooien
Besluit: de temperaturen kunnen alle kanten op . Het kan dus nog altijd een ijsdag worden