Ik en mijn broer Michielwes Maken bij deze een topic aan voor winterfoto`s /filmpjes . We plaatsen elke keer nieuwe foto`s in dit toppic .
Hier even een opening :
Links mijn Michielwess (Michiel) Rechts DeventerOverijssel (Steven)
De volgende foto`s volgen nog omdat het nu donker word ....
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Ja dat doen we zeker we hebben 2 verschillende camera dus
Twee verschillende merken camera's of......... èèn merk en verschillende uitvoeringen?
Ik vind dit eigenlijk wel interessant want ik en mijn broertje, hebben 2 verschillende merken, maar hij vind mijn foto's mooier dan van hem zelf ( duurdere camera )
Maar ja...... ik blijf het zeggen, de fotograaf maakt de foto, de camera legt het vast!!!!!!
lees dat je een fujifilm hebt, welke?
Ik heb ook een fujifilm finepix s1500, maakt erg goeie foto's vind ik zelf! | Gewijzigd: 30 november 2010, 06:58 uur, door AddictedStar
Maarja hier zijn de foto`s :
Deze foto even met een scheef hoofd bekijken ik durf hem niet om te draaien
En hier de verpeste foto :S
Als je er bezwaar tegen heb, meld dat maar hier in dit topic.
Henk erg bedankt voor dit ik Vind dit totaal niet erg
Nice pics! Behalve dan die blokjes, lol! Maar wat voor programma gebruik je voor beeld-bewerking? En als wat sla je het op? Het beste is overigens je originelen intact te laten en te gaan 'stoeien' met kopietjes. Hoef je niet bang te zijn als er wat mis gaat!
Goede opmerking, de originelen plaats ik in afbeeldingen en na de selectie gaan de geselecteerde foto's naar documenten waar ik ze indien nodig 'bewerk'.
Zo hou je altijd de originelen. (een foutje is wel eens snel gemaakt in fotosjop, en, weg is weg!)
Hier 2 foto`s ...
Grtz. Steven
Edit: even foto's weggehaald...
Zie ik daar een shot vanuit de Olthofsteeg, met op de achtergrond de kerk van Heeten??
Kan ik een foto bestellen van de Alingcamp? Ben benieuwd wat er bij mn ouders ligt! | Gewijzigd: 2 december 2010, 10:22 uur, door aart1984