Maar met die situatie zou het wel een warme zuidwestenwind geven, en zeker geen sneeuwstom.
herfst kan leuk zijn maar nu word de herfst wel saai de blaadjes kleuren niet meer alles lijkt dood en grauw met vieze regen enzo... liever winter op het moment laat het maar lekker een noordpool worden hier dat we met auto`s over de noordzee of het ijselmeer kunnen rijden
Ben nu alweer klaar met die sneeuw.. achterwielaandrijving in een auto van amper 900 kg is geen pretje in de sneeuw.. Liggen alweer 2 grindtegels in me kofferbak anders kom ik niet eens van de plek
Waar blijft die global warming nou???!!!!!!!!!!!
haha, idd, t valt tot nu toe weer super tegen in vlissingen ( en mbg) ik dacht t zuiden... maar daar hoort zeeland toch niet bij(A) nja laten we vannacht hopen. ik denk dat er niet veel meer komt, het schiet gewoon niet op met die motsneeuw!
ga dan maar naar turkeije immigreren xD wees blij bijna altijd lekker weer xD
1 probleem.. ben bang dat wilders je het land niet meer in hoeft te hebben
*** wilders! Anti PVV
Ben geen pvv stemmer, om dat bij voorbaat maar te melden, maar ben wel van mening dat we hier niet zijn om politieke kolder te verkondigen. Beetje te onzinnig, niet??? | Gewijzigd: 29 november 2010, 22:58 uur, door Kalle1979
Ben nu alweer klaar met die sneeuw.. achterwielaandrijving in een auto van amper 900 kg is geen pretje in de sneeuw.. Liggen alweer 2 grindtegels in me kofferbak anders kom ik niet eens van de plek
Waar blijft die global warming nou???!!!!!!!!!!!
welke tijd leeft jou auto?
Hopen dat het niet hier komt
Over een half uurtje is heel NH weer blauw . Overigens is de grondtemp lager, dus het heeft nauwelijks invloed op de sneeuwlaag.
Ik hou van zomer
Anyway.. die 140 pk op 900 kg is nu ff erg naar.. :s
haha oke!
anyway!
hoe zit het met de berichten voor morgen! nog een klein beetje sneeuw voor midden-zuidoost nederland ? we hebbe hier 2/3 cm ontvangen qua sneeuw...
ik hoop woensdag/donderdag toch wel een lekkere plens met sneeuw te mogen ontvangen magneet heb ik eventjes uitgezet hij werd te warm. morgen weer aanzetten anders raakt die nog onderkoelt.
anyway!
hoe zit het met de berichten voor morgen! nog een klein beetje sneeuw voor midden-zuidoost nederland ? we hebbe hier 2/3 cm ontvangen qua sneeuw...
ik hoop woensdag/donderdag toch wel een lekkere plens met sneeuw te mogen ontvangen magneet heb ik eventjes uitgezet hij werd te warm. morgen weer aanzetten anders raakt die nog onderkoelt.
Winter 2010/2011 discussietopic deel 8
Alleen lezen
edit: link fixxed | Gewijzigd: 29 november 2010, 23:19 uur, door Brisk
Alleen lezen
Kan pagina niet weergeven ??
ga dan maar naar turkeije immigreren xD wees blij bijna altijd lekker weer xD
1 probleem.. ben bang dat wilders je het land niet meer in hoeft te hebben
*** wilders! Anti PVV
Wat heeft politiek met het weer te maken
Maar hier sneeuwt het weer licht.
Winter 2010/2011 discussietopic deel 8
Link ook in orginele bericht gefixed | Gewijzigd: 29 november 2010, 23:19 uur, door Brisk
Daar ben ik het helemaal mee eens, valt me vaker op hier op het forum. Kan irritant zijn voor forumleden.