Sla je bladeren maar gauw schoon anders zit je tot aug 2011 met die dorre bladeren en dat is zonde.
Ben het vorig jaar 1 dag vergeten bij 4 stuks en dat is echt zonde.
Doe mij maar de lente; graadje of 20, zonnetje, stokbroodje, wijntje en een goed boek....
Heerlijk ja! Terrasje, zon erbij, geen jas aan, wat cola met ijsklontjes, overal felle kleuren van bloemen en kleren. Ja ik heb er weer helemaal zin in! Alleen nog even wachten tot minstens Februari.
Doe mij maar de lente; graadje of 20, zonnetje, stokbroodje, wijntje en een goed boek....
Jij moet maar even in de diepvries, even 1 uurtje afkoelen
Misschien verander je dan wel van gedachten
Die 20 graden komt volgend zomer wel weer
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik kan mij herinneren van vorige winter, dat het noord/noord oosten heel veel kou had en hier aan de kust wat minder, soms waren er grote contrasten!
Dat is volgens Ronald ook weer zo... (zo interpreteer is dat)
Misschien verander je dan wel van gedachten
Die 20 graden komt volgend zomer wel weer
Waarom diepvries:P? Buiten is het ook koud genoeg hoor. En winderig
(Winter 2010/2011 discussietopic deel alleen nog maar lezen! | Gewijzigd: 29 november 2010, 22:47 uur, door Brisk
Ben het vorig jaar 1 dag vergeten bij 4 stuks en dat is echt zonde.
Maar Marcel, die palmbomen???!!! Mijn ervaring zegt dat ze het veel te koud gaan hebben de komende nachten! Kan je ze niet binnen zetten?
Morgen middag worden ze ingepakt. De stam wordt omdraaid met jute zakken en op de steentjes komt wat stro. Vervolgens worden de bakken zelf omvlochten met stukken van een oud tapijt. Dit werkte vorig jaar perfekt. Die sneeuw werkt ook als een soort isolatie voor als het echt gaat vriezen, maar doe ik morgen pas afschudden als er niks meer bij valt.
Ik kan ze helaas niet binnenhalen want onderin groeien ze gewoon de volle grond in.
Komt wel goed.
Klopt bij ons ook, tussen de 1 en 2 cm! Leuk kaartje, zo zou het er uit zien als Vlaanderen bij Nederland zou gaan. Mooi of niet?
ga dan maar naar turkeije immigreren xD wees blij bijna altijd lekker weer xD
1 probleem.. ben bang dat wilders je het land niet meer in hoeft te hebben
*** wilders! Anti PVV
PVV HELDEN !
maar ontopic !
bij mij vriest het nog licht heel erge mot sneeuw
weather without storms is no weather at all.
was gister wel wat kouder om deze tijd
-0.6 hier nog steeds.
diepvries is toch een stukkie kouder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Haha! Zo lijkt het wel ja! Moeten we nog wel ff dat grenslijntje weggummen.