Juist,
De gemiddelde temp in de members is weer gezakt.
Deze run is dus vrij positief!
:)
hoop houden Jan zegt voor zeeland: 8 - 10 cm tot morgen ochtend.... (heb er zelf ook een hard hoofd in maar er ligt tenmisnte wat )
Ach beter laat dan nooit, beetje gelijk heeft ie wel, we dwalen soms wel weer af
Nu maar kijken wat we nog aan sneeuw krijgen, woensdagnacht naar donderdag maar opblijven
misschien, we zien wel
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Zou normaal de hele nacht ongeveer zo doorgaan en nu ligt en slecht een mm of 2 maar verwacht deze nacht toch een pelletje van 1cm-->3cm!
Straks kijk ik eens naar de GFS kaarten voor donderdag (en woensdag)
Nu weer Barca time ^^
Volgens mij groeit het ijs dan nog wel wat, alleen heeft het wel een hinder waardoor het wat langzaam zal gaan groeien.
Dus wees voorzichtig met het ijs uittesten als er sneeuw op licht! want je ziet soms wrakken enz ook niet.
Wat is WC?
Mag hopen dat de winter van geen wijken weet, nog lekker doortrekken tot eind februari!:p
Mag hopen dat de winter van geen wijken weet, nog lekker doortrekken tot eind februari!:p
West circulatie
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
WC = west circulatie
edit: zie dat weatherman mij voor was | Gewijzigd: 29 november 2010, 22:04 uur, door michaellefevre
Daarbij viel me op dat de sneeuwzone boven Vlaanderen blijkbaar terug wat actiever wordt. Misschien omdat de kern ervan opnieuw energie zuigt uit de Noordzee ... weet het niet maar buienradar blijkt weer meer sneeuwval op te vangen.
ik hoor jou nog zeggen: ik ben er klaar mee ! bij mij valt niks!
nou bij jouw is meer gevallen dan wij in een jaar krijgen !
weather without storms is no weather at all.
Dus wees voorzichtig met het ijs uittesten als er sneeuw op licht! want je ziet soms wrakken enz ook niet.
'wrakken' hoop ik niet dat je tegenkomt in het ijs maar 'wakken' zijn inderdaad niet zichtbaar bij een ondergesneeuwde ijsvloer....