het ligt er al de hele dag, zie het niet gebeuren dat dat gebied friesland ( of noord nederland ) nog gaat bereiken
Haha tegelijk!
iemand de nieuwe pluim al gezien!
Alle warmte volgende week is weg!!!
Heb ik wat gemist of is dit een primeur
Kan pluim niet uploaden, zie 15 daagse kmni
groetjes weerliefhebber!
Die pluim is nog van vanochtend dus al achterhaald. Vanavond komt er weer een nieuwe.
Was al bekend. Het is wachten op de 18Z run. Zoals velen wel weten, die kan juist zowel veel zachter als kouder uitvallen
het is eindelijk wit. wat is dit toch fantastisch mooi.
ik hoop dat we weer zo'n lange winter (met veel sneeuw) krijgen.
heb ik m'n vrije dagen toch niet voor niets bewaard.
hier valt op dit moment alleen maar een beetje mot sneeuw.
er ligt ong. 2a3 cm.
GFS gooit de WC erin. We gaan weer terug naar de herfst!
GFS opteert al een aantal runs voor aanzienlijk zachter weer volgende week. Maar er zitten ook runs tussen die kouder zijn. De voorspelbaarheid is in mijn ogen niet groot te noemen.
als je ziet wat ncep cfs voorspelt voor december, kan het niet bij deze ene kou-inval blijven
heb al in enkele decembervoorspellingen gelezen dat het tegen midden-december opnieuw kouder wordt met zelfs kansen op een witte kerst.
Ziet er leuk uit voor mij als die bui even doorzet!
Zou mooi zijn xcokee
heb al in enkele decembervoorspellingen gelezen dat het tegen midden-december opnieuw kouder wordt met zelfs kansen op een witte kerst.
Dat is nog ver weg, maar hoop niet dat het ineens te warm gaat worden
Hopelijk veranderd dat nog
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hopelijk veranderd dat nog
Zag het er vorige week ook niet naar uit dat deze week hopeloos warm zou worden ?
En kijk de voorspellingen nu... | Gewijzigd: 29 november 2010, 20:19 uur, door koen17
ja die durven niet meer te zeggen dat er geen sneeuw komt ehheh
In Maastricht lag ongeveer 2cm sneeuw en op station Echt moest ik mijn auto zoeken onder 5cm sneeuw.
Terugweg was vreselijk, ik heb waarschijnlijk het hele verkeer opgehouden. De stationsstraat was 1 grote glijbaan want toen ik stapvoets de parkeerplaats afreed toen ging mijn achterkant al goed opzij.
De laatste 4km van mijn tocht was de weg niet zichtbaar onder alle sneeuw, ik ben niet veel geslipt, maar ik denk dat t wel behoorlijk glad was.
Maar ik had mijn vuurdoop dan ook meteen in het donker, dus ik vond het niet zo leuk. Ik zag door tegenliggers niet zo goed waar de weg precies lag en dat maakt het iets moeilijker.
Ik denk dat ik vorig jaar wel harder gereden had dan 40 met dit weer, maar liever laf en levend dan dood en dapper hè
Sorry aan de mensen die ik in de weg reed
Al doende leert men he . Weer wat ervaring rijker. De wegen waren inderdaad toch nog vrij glad geworden bij nader inzien, dus een geluk maar dat je toch met de trein bent gegaan. Als "beginnende bestuurder" beter 40 rijden en heel thuiskomen dan 60 en in de kreukels.