Hopen dat we daar nog wat van meekrijgen.
maar het lijkt niet echt onze kant op te willen komen
http://www.niederschlagsradar.de/
Toch lijkt er iets doorheen te komen hoor. Kijk maar naar de 2 uur loop. Dan zie je dat er iets is doorgeschoven in de richting van Delfzijl.
Zo helft Friesland in de + , tis hier ook maar -0.2 op mijn stationnetje
Hoop dat de boel snel weer zakt | Gewijzigd: 29 november 2010, 19:41 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
maar als ik nu zo de radar kijk vallen er allemaal gaten in dus ik hoop dat er nog wat komt hiero ??
vooralsnog is het nog helemaal droog en niet wit
In tegendeel. Bij ons komt sneeuw meestal voor een dooi aanval en meestal hebben we dus te kampen met oplopende temps. Deze sneeuw uit t oosten met lage temps is juist apart.
Vooralsnog valt het hier erg tegen. Klein beeetje motsneeuw, net genoeg om de straten een wit tintje te geven. maar er komt nog wel wat achteraan zo te zien.
Maarja hier toch maar 2 a 3 cm (schat ik heb het nog niet echt gemeten)
dus ik ben reuze tevreden!
Woensdag nog een dag vol met kansen
Mijn (on)weer foto's : Foto's
http://twitter.com/Jantje_
Jan , heb respect voor je!! was ook verbaasd.
In Maastricht lag ongeveer 2cm sneeuw en op station Echt moest ik mijn auto zoeken onder 5cm sneeuw.
Terugweg was vreselijk, ik heb waarschijnlijk het hele verkeer opgehouden. De stationsstraat was 1 grote glijbaan want toen ik stapvoets de parkeerplaats afreed toen ging mijn achterkant al goed opzij.
De laatste 4km van mijn tocht was de weg niet zichtbaar onder alle sneeuw, ik ben niet veel geslipt, maar ik denk dat t wel behoorlijk glad was.
Maar ik had mijn vuurdoop dan ook meteen in het donker, dus ik vond het niet zo leuk. Ik zag door tegenliggers niet zo goed waar de weg precies lag en dat maakt het iets moeilijker.
Ik denk dat ik vorig jaar wel harder gereden had dan 40 met dit weer, maar liever laf en levend dan dood en dapper hè
Sorry aan de mensen die ik in de weg reed
Ziet er leuk uit voor mij als die bui even doorzet!
Ik zou er niet teveel van hopen hoor
Ding treuzelt al zo lang in het noorden van Duitsland.
waar en hoe laat?
ik denk dat we dat sneeuwgebied in noord duitsland wel kunnen vergeten.
het ligt er al de hele dag, zie het niet gebeuren dat dat gebied friesland ( of noord nederland ) nog gaat bereiken
Via de app op men gsm van accuweather word er 13cm sneeuw verwacht is dit mogelijk?
Accuweather had ook nooit sneeuw gegeven voor dinsdag en voorspelt voor deze nacht 1,2cm.
Dus qua nauwkeurigheid lijkt dit wel te kloppen denk ik.
Al iemand een verwachting voor woensdagnacht donderdag ?
Iemand een ideetje hoe woensdag en donderdag eruit kan gaan zien???
Groetjes labmuisje