Volgens mij helpt dat helemaal niets, want het is nu aangeplakt i.p.v. dat het weggeschoven is. En voglens mij helpt zout op dit moment toch niet
Ik vind het leuk dat mensen zoveel plezier hebben aan het sneeuw. Maar zelf ben ik eigenlijk enkel geinteresseerd in de langetermijns voorspellingen en aan de hand van welke informatie dergelijke lange termijns voorspellingen proberen te maken. In dit topic raakt dat onderwerp zeg maar letterlijk 'ondergesneeuwd'.
't is maar een ideetje....
Helemaal mee eens. Sneeuw is heel leuk, maar ik wil ook graag alles weten of er nog meer schaatsijs bij zou kunnen komen.
Tis toch een aanfluiting, 2 cm sneeuw en NL zit weer potdicht. Een ezel stoot zich geen tweemal aan dezelfde steen, NL stoot zich herhaaldelijk aan dezelfde steen.
Maar goed, ik ga nu eens ff lekker buiten genieten in de sneeuw. Vannacht ff de temps in de gaten houden, het kan nog wel eens lkkr koud worden boven de schnee | Gewijzigd: 29 november 2010, 17:43 uur, door santona
Denk niet dat een aparte topic de oplossing is. Deze georganiseerde chaos is juist leuk; beetje van alles wat. Anders krijg je toch alleen maar dubbelposts etc.
Errrrrrr...... Vriend!!!!!
No kidding.... wat ik dagelijks op de weg zie gebeuren..... honden lusten er geen brood van.....
Lijkt wel of iedereen bang is van wat wittigheid. Laat maar komen, kan ik mn lachen niet op Ik heb een hekel aan kou maar de lol die ik eraan beleef maakt het allemaal goed LOL
Laten we maar eens zien hoe lang dit prikje het vol gaat houden Op den duur raakt iedereen eraan gewend zoals gewoonlijk. | Gewijzigd: 29 november 2010, 17:46 uur, door Tracker801
"Overleeftips voor wie ingesneeuwd raakt. Blijf in uw auto. Niet uitstappen. Nooit alleen sneeuwduinen beklimmen. Wacht kalm totdat hulp arriveert. Zes-uurs-advies voor als de maag begint te rommelen: Kokosmatten zijn opvallend licht verteerbaar. "
En dat voor 1 cm
En nog wat:
De sneeuwdek die vandaag gevallen is veroorzaakt min of meer strenge vorst de komende nachten. Dus de kans is dat de kou meer 'hou vast' krijgt als je snapt wat ik bedoel.
Ik zou zeggen, geniet eerst van de komende 5 koude winterdagen.
Wat daarna komt zien we dan wel. | Gewijzigd: 29 november 2010, 17:47 uur, door jewaitit
Tis toch een aanfluiting, 2 cm sneeuw en NL zit weer potdicht. Een ezel stoot zich geen tweemal aan dezelfde steen, NL stoot zich herhaaldelijk aan dezelfde steen.
Maar goed, ik ga nu eens ff lekker buiten genieten in de sneeuw. Vannacht ff de temps in de gaten houden, het kan nog wel eens lkkr koud worden boven de schnee
heb 2,5 jaar in Stockholm gewoond kan je vertellen dat het daar net zo hard helemaal vast staat bij sneeuw.
zou super zijn, laat maar komen hier duim met je mee.