Hier was het gistermorgen al aangegeven en het knmi sloot zich later op de dag bij ons aan.
In apeldoorn ligt er ook een sneeuwlaagje. Ziet er weer gezellig wit uit, leuk lantaarnpaal staren en daar haal ik uit dat het nog steeds zachtjes doorsneeuwt. | Gewijzigd: 29 november 2010, 17:37 uur, door vlindertje
Hier was het gistermorgen al aangegeven en het knmi sloot zich later op de dag bij ons aan.
Daarom volg ik de laatste tijd meer het weerbericht van O-O dan anderen
Dat is altijd zo. O-O waarschuwt in de zomer een paar dagen van te voren al voor extreem onweer, de KNMI waarschuwt pas op het moment dat mensen op het strand liggen.
Nu maar hopen dat dit een flutrun was en geen trend.
wanneer komt de volgende run uit? Hoop dat winterweer door blijft zetten, kwakkelweer zit niemand op te wachten. Maar tot die tijd hebben we nog een aantal gebeurtenissen op de rol staan: vandaag sneeuw, woensdag sneeuw en wind, donderdag mogelijk sneeuwdumpje?
Mensen, hou eens op met f5en op de verkeersinformatiedienst site, ik kan nu geen files meer in de gaten houden