Dat is toch erg gunstig voor de rest van de winter ?
Volgens mij wel erg gunstig. Hoe warmer de zee, hoe warmer het hier in het westland in de winter. Dus koude zee zorgt in ieder geval voor een kleiner temperatuurverschil tussen oost en west nederland.
Weet iemand of er een website bestaat waar ik de historische temperaturen van bijvoorbeeld Den Haag kan opvragen, als ik een willekeurige datum invoer? Dus bijvoorbeeld de temperaturen van eind november vorig jaar voor Den Haag?
2 a 3 graden..
http://www.knmi.nl/datacentrum/satellite_e.../North_Sea.html
Dat donkerrode was 3 dagen terug nog vlak naast Denemarken...
= Minste sneeuw voor Heiloo alweer haha !
Ik heb ook altijd pech ze moeten altijd mij hebben
Je bent niet de enige hoor, 3km verderop (Egmond-Binnen) hebben we ook pech Mja, wie weet, straks krijgen wij hier wel een halve meter
Trouwens, ik ben vandaag eerder thuis dan normaal, we kwamen met de scheppen de grond niet meer in.... Achja, een hele ochtend koffiedrinken en kletsen is ook leuk | Gewijzigd: 29 november 2010, 13:55 uur, door Duitje
Het zal straks wel wat harder gaan sneeuwen, en heel misschien kan er mogenvroeg 10 cm liggen, maar dat is afwachten. De wegen zullen prima berijdbaar blijven als de neerslag 1 cm per uur bedraagt. Maar dat halen we denk ik niet.
Echt zware sneeuwval wordt er immers niet verwacht, wel voor een langere tijd lichte sneeuwval die soms wat matiger van intensiteit kan zijn.