als ik de buienradar van weerplaza mag geloven zit Zwolle net in het midden van 2 sneeuwgebieden. de grote onder en de kleine boven..
we zullen zien
Even een vraag, wanneer de sneeuwbuien uit het oosten het Ijselmeer oversteken, bestaat er dan een kans dat de bui zich versterkt/oplaadt door over het wateroppervlak te drijven?
Kan me van vorig jaar herinneren dat we hier achter het IJsselmeer vaak vergeefs zaten te wachten omdat de sneeuwbuien steeds oplosten boven het water...
we zullen zien
Ach, weerblabla.
Inderdaad, laten we hopen dat het dit keer niet zo gaat
Het is trouwens mooi om te zien dat na de temp stijging vanaf vrijdag/zaterdag vanaf dinsdag de temperatuur alweer inzakt tot rond 0 graden, hopelijk wordt de dooi dus net als de sneeuw steeds vooruitgeschoven. | Gewijzigd: 29 november 2010, 13:40 uur, door santona
nu dus intenser word door het relatief warme water
ik verwacht wel sneeuw hier
hahahaha nee kids zijn nog op school en ik net weer beneden , beetjes ziekjes, dus nog ff mijn bedje op gezocht, maar idd toch een geweldige suprise zo
Rond de spits zal de sneeuwlijn wel boven de regio utrecht/amsterdam liggen, ben benieuwd of het weer een chaos wordt in dit kikkerlandje, zoals altijd
Het zal wel weer wat worden ja.
Gelukkig kan ik thuiswerken.
:P