Ik verwacht dan ook niet dat we temps onder de -6 `s nachts gaan krijgen al zal het met aantrekkende wind zeker een stuk kouder aanvoelen....
dan kijk je niet goed over een uutje zal het gebied zuid-limburg ook berijken. bij ons kans het langduriger gaan sneeuen dan in het noorden. (sorry noorden )
heb ik vorig jaar wel geleerd
zuid nederland valt absoluut niet buiten de boot, jullie krijgen de meeste sneeuw dat gaat vallen vandaag
Laten we het hopen, hier verwacht het KMI maar een 3 tot 5cm in het oosten.
Nou met die treksnelheid gaat het volgens mij langer dan een uurtje duren
Betrouwbaarheid van dat laatste reeds eerder benoemd. De verwachte hoeveelheden geven momenteel geen aanleiding tot extra waarschuwingen. Morgen ochtend kan er in het zuiden van Nederland lokaal 5-10 cm zijn gevallen, over een periode van 12 tot 16 uur. De toenemende wind kan aanleiding zijn tot het zeer lokaal vormen van sneeuwduinen.
KNMI
Je hoeft geen sorry te zeggen. Wij gunnen jullie ook wel wat .
Maar klopt wel...bij jullie zou het langduriger moeten gaan sneeuwen!
Gaat vanzelf van een witte waas over in een wit pak, als ik ik de Duitse radar mag geloven. Geschatte aankomtsttijd: 13.30 - 14.00 uur
Hier in Breda is het nog kurkdroog.. we wachten nog op de eerste sneeuw van deze winter.
Oooh zo zeg wat ben ik weer jaloers op het NO, willen jullie het ook even naar de kop van NH toe blazen, please !!
Het is hier de hele dag wel heel erg grauw, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het net licht begint te worden, zo donker / grijs is het hier nog.
*duimt heel hard voor NW* | Gewijzigd: 29 november 2010, 12:29 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
zuid-wester dan mij kan je niet wonen... is niet bepaald zuid (nouja, vlissingen, zoutelande westkapelle enz. zitten nog iets meer zuid-west )