Lichte vlokjes en niet heel hard, maar is net begonnen..
Sneeuwt het in oldambt/sappemeer nog steeds?;)
Het gaat nu echt loos met 20 minuten dan verwacht ik al 1 cm. erg dichte grote vlokken met harde wind. leuk leuk..
Hier in enschede -2.5 op de teller. Buienradar geeft -2.2 aan.
Ik had trouwens ook niet verwacht dat het neerslagsgebied zo snel groeit. Maar ook vooral naar het midden en noorden toe groeit de bui.
- Koudum (Friesland) meldt inmiddels ook motsneeuw;
Kijk, das goed nieuws! Dan zal het hier zo ook wel zijn!
Tot 13 uur aub niet teveel, want mijn kindjes zitten in Koudum en die moet ik zo nog wel even ophalen.
In afwachting van de sneeuw. Moet van 15.00 tot 17.00 naar college en om 19.00 uur de weg op voor repetitie van orkest.....
Het lijkt wel hier alsof iedereen zijn schoentje heeft gezet buiten en sneeuw heeft gevraagd....."vol verwachting klopt ons hart..."
hier eigenlijk liever maar even geen sneeuw... ha ha, heb pech met mijn auto en een zieke twee jarige...dus buiten spelen met die kleine wordt niets... en mijn auto staat ook zielig alleen koud te worden, hij is al twee dagen wit bevroren (helpt ook niet echt nu die al stuk is)
Ik verwacht dat pas eind van de middag hier enige sneeuw van betekenis zal gaan vallen.
Sneeuw.
In het licht van de lantaarnpalen zit ik te turen,maar het weer laat zich niet sturen.
Al zit ik te staren en te staren, het gaat sneeuwen, dat idee laat ik niet varen.
Vroeg of laat gaat het gebeuren,dus moet ik nu niet zeuren.
Die sneeuwpop gaat er komen,maar nu kan ik er alleen nog maar van dromen.