Haha, lol!
Nee dat komt doordat de lantaarnpalen overdag uit zijn!
| Gewijzigd: 29 november 2010, 11:07 uur, door Tyshane
Voor iedereen die sneeuw heeft, doe als je blieft voorzichtig.
groetjes marieke
uit een groen winkel
Ik zag hem net ook niet en vroeg me al af waarom (zie plaatjes meestal zonder problemen).
Een keer F5 deed echter wonderen
Zal niet lang meer duren denk ik zo. dan bij jou. trouwens hoorde net woensdag gevoels temp. van -20 gr na een koude nacht van +- -12gr en sterke oosten wind maakt het siberische koud. brrrrrr.
En jan 0-0 de timming was goed.. maar hier ook want heb de klokken nog op zomertijd staan
En jan 0-0 de timming was goed.. maar hier ook want heb de klokken nog op zomertijd staan
En idd. hier nu ook grotere vlokken. Gaat nog niet hard ofzo. Toch een leuk gezicht
Ik kan hier in Driebergen (bij Utrecht) ook de eerste sneeuwvlokjes melden. Het is heel weinig maar het begin is er
Edit 11:19 : Het is nu motsneeuw, nog steeds kleine hoeveelheden | Gewijzigd: 29 november 2010, 11:20 uur, door yycer
Ja nu westerbroek ook | Gewijzigd: 29 november 2010, 11:17 uur, door erwinphiassen
NH krijgt ook nog wel sneeuw hoor.
Volgens knmi 1-3 cm, maar dat kan ook wel meer worden.
http://www.niederschlagsradar.de/
Yes Yes , het komt het komt komt goed allemaal !
hier nog steeds koud -2.3
iedereen bedankt voor de felicitatie's
Het groeid nog lekker aan, en westerbrouk is ook dadelijk aan de beurt. het gaat steeds heen en weer dan weer wat gemiggel. dan weer grote vlokken.
Volgens knmi 1-3 cm, maar dat kan ook wel meer worden.
is dat zo??? leuk. kunnen we sneeuwpopjes maken enzo. weetje misschien ook wanneer?? wat volgens de kaarten en de radars gaat het echt langs ons. de bewolking is nu wel zo dik dat je denk er kan wel eens een heel klein vlokje uit gaan vallen.
Ik zie dat er behoorlijk wat mensen wat onrustig zijn over misschien wel enkele eerdere verwachtingen die niet uitkwamen, maar laten we nu eerlijk zijn, we zitten nog maar in november en dan al zon koude periode.
Sneeuw komt ongetwijfeld.
Nu even naar het weer hier in obdam (kop van Nh).
Het is hier helemaal wit van de rijp en een enkel klein vlokje kunnen waarnemen, temp rond de -2 graden en een zeer koude snijdende oostenwind.
Sloten liggen nu gelukkig dicht, zelfs de lantaarnpalen staan hier nog aan, misschien omdat het zo donker is.
Zodra de eerste sneeuwvlokken vallen laat ik jullie dat weten.
Gemiggel hahaha geweldig !!
Hier nu ook weer kleine vlokjes.