Alsof anderen er wat aan kunnen doen? Beetje balen mag best, maar ga niet zo doen van 'hij wel en ikke niet blablabla', das sfeer verpestend en bovendien nergens voor nodig want niemand heeft dit geregeld, het weer is nu eenmaal zoals het is en daar kan niemand wat aan doen, ook Jan niet, of wie dan ook.
Accepteer het gewoon, desnoods gelaten, maar ga niet lopen klagen, want daar kan ik dus echt niet tegen, en ik denk dat ik echt niet voor mijzelf spreek.
En dit heeft ook weer mede te maken met iets wat ik al vaker aangekaart heb, namelijk het teveel vastpinnen op wat sneeuw wat nog helemaal niet zeker is.
Dus omdat jij er niet tegen kan moet iedereen maar stoppen? klagen mag gewoon hoor(of is daar ook al een wet voor) alleen je schiet er niets mee op.
Zo schrok al met die +10c die is nu weer weg van die pluim | Gewijzigd: 29 november 2010, 10:57 uur, door wappy
Idem 20km westelijker.
Wel sjiek, sneeuw uit het oosten, maakt een mens niet elke winter mee
ps. de temp is hier weer gedaald van - 1.8 naar -2.1
Volgens mij was er niks aan de hand hoor! Tenminste ik heb het niet gemerkt. Niet gelijk in paniek raken bij 1 reactie, zo lijkt het net alsof het ongezellig was.
Gheghe...dat is een optie maar....ik heb geen verrekijker.
Ik hoop trouwens niet dat het te snel gaat.
nee hij kijkt naar een lantarenpaal die uit is
we hebben nog geen woord voor lantarenpaal staren maar dan overdag.... zou dat komen omdat het het meest snachts sneeuwd?
Hier af en toe een motsneeuw korreltje, het is wel verhipte koud buiten... dat wordt nog wat deze week vanmorgen bij het ontbijt nieuws vertelde ze dat het woensdag en donderdag -8 kon zijn overdag, hoe wordt daar hier over gedacht?
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=184722 moah iets minder dan een uurtje