Maar volgens mij valt er geen ene fluit. Dat maakt niet zoveel uit, maar ze geven gewoon compleet verkeerde informatie.
Ze geven toch weersinformatie, daar worden ze toch voor betaald? Dan moeten ze het natuurlijk wel GOED doen!
Ok, I snap wat je bedoelt, maar dan zou je het pas moeten beoordelen als de dag om is en niet nu dus.
Da's waar, maar andere berichten gaven mij toch echt wel de suggestie dat er vrijwel niets gaat vallen in noord Nederland. Maar we wachten af! Hopelijk is de 95% kans op sneeuw achteraf wel naar waarheid gebleken.
Zo te zien maken die buien er een wedstrijd van. voor het noord oosten en zuid oosten.. en zo te zien gaat het hier omstreeks middaguur wat sneeuwen.
Geen grote hoeveelheden maar toch en mooi wit laagje kan ook ff mooi zijn. en beloond al het lange wachten. maar de winter is nog lang dus weeweet wat er nog op het programma staat.
Alsof anderen er wat aan kunnen doen? Beetje balen mag best, maar ga niet zo doen van 'hij wel en ikke niet blablabla', das sfeer verpestend en bovendien nergens voor nodig want niemand heeft dit geregeld, het weer is nu eenmaal zoals het is en daar kan niemand wat aan doen, ook Jan niet, of wie dan ook.
Accepteer het gewoon, desnoods gelaten, maar ga niet lopen klagen, want daar kan ik dus echt niet tegen, en ik denk dat ik echt niet voor mijzelf spreek.
En dit heeft ook weer mede te maken met iets wat ik al vaker aangekaart heb, namelijk het teveel vastpinnen op wat sneeuw wat nog helemaal niet zeker is.
Geen grote hoeveelheden maar toch en mooi wit laagje kan ook ff mooi zijn. en beloond al het lange wachten. maar de winter is nog lang dus weeweet wat er nog op het programma staat.
Helemaal mee eens
idd en de buien lijken nu ook te activeren. Het hele land wordt wel aangedaan vandaag.
Duitse radar
1. Houd het gezellig! Ga elkaar niet af lopen kraken. Het (weer)kennisniveau verschilt van persoon tot persoon, dus houd hier rekening mee!
2. Vragen mogen rustig gesteld worden, daar is het een forum voor! Echter het herhaald blijven vragen hoe laat het gaat sneeuwen werkt hinderlijk voor andere forumbezoekers. De sneeuwbuien hebben geen tijdregeling!
3. Ga niet zeuren als de voorspellingen niet uitgekomen zijn, het zijn niet voor niets voorspellingen.
4. Blijf ontopic. Offtopic berichten worden verwijderd!
probeer het hier dus voor iedereen gezellig te houden alstublieft
Onweersdagen: 0