Nou, de KNMI heeft 95% kans op neerslag aangegeven voor vandaag.
Maar volgens mij valt er geen ene fluit. Dat maakt niet zoveel uit, maar ze geven gewoon compleet verkeerde informatie.
Ze geven toch weersinformatie, daar worden ze toch voor betaald? Dan moeten ze het natuurlijk wel GOED doen! | Gewijzigd: 29 november 2010, 10:25 uur, door just0408
Het noorden haalt het zuiden deze periode niet meer in
Misschien verder in de week, maar daarna krijgen we ookalweer dooi.
Nog ff afwachten voor noorden, misschien dat die koud blijft, en kan het noorden terug slaan
Valt me nu op trouwens, dat de afgelopen dagen Assen en de rest van het noorden s'nachts maar ook overdag het koudste van heel Nederland was, terwijl nu het zuiden het koudst is. (op -0.8 graden na)
Volgens mij komt er wel degelijk iets aan hoor! Zie Duitse radar
Nee, landelijk gezien.
Ik woon ook in Nederland, dus ik identificeer me ook met de doelgroep aan wie het weer wordt voorspeld.
Dus ga ik ook uit van 95%. Maargoed, ik hou evengoed van ze hoor.
Hopelijk
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Maar volgens mij valt er geen ene fluit. Dat maakt niet zoveel uit, maar ze geven gewoon compleet verkeerde informatie.
Ze geven toch weersinformatie, daar worden ze toch voor betaald? Dan moeten ze het natuurlijk wel GOED doen!
Wat loop jij te mauwen? Ze hebben het toch gewoon goed, er gaat sneeuw vallen, misschien niet in heel Nederland maar er gaat sneeuw vallen.
http://www.niederschlagsradar.de/
Jaaa, als dat nou eens gaat klonteren met het grote sneeuwgebied.........
Ik hoop dat het helemaal tegen de verwachting in aan elkaar gaat klonteren en dat vooral Noordholland de volle laag krijgt.