---
Goede vooruitzichten voor de komende dagen zeg! Goede sneeuwkansen en de maximumtemperatuur is wel erg laag voor een aantal dagen, kan een mooi winters weekje worden. En het zal wel nog drukker worden hier!
ja deze week is de temps nog goed laag ! maar daarna is het over met de kou ( hopelijk zeeeer tijdelijk )
edit: zo nieuwe GFS pluim. | Gewijzigd: 29 november 2010, 10:15 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Ja maar dat zien we dan wel weer, deze week nemen ze ons niet meer af! En zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet aan de eind van de herfst dus het is een mooie start van het winterseizoen! Eerst maar eens genieten van deze week!
Gesneeuwliciteerd! | Gewijzigd: 29 november 2010, 10:18 uur, door Tyshane
Leuk hoor KNMI!
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/90.html
kun jij aangeven wat je verwacht dat het neerslag gebied boven n-dl gaat doen?
kan dat iets voor het noorden gaan betekenen en zo ja hoe laat?
ps je hebt me aangestoken....snifff
Denk wel over een uurtje bij de Nederlandse grens
temp - 2.3 het is heerlijk koud
Hier nog geen motsneeuw maar wel een aantrekkende wind brrrr koud zeg. Het ruikt naar sneeuw buiten.... *gaat verder met sneeuwdansen*
Ik pak dadelijk de bus en de trein en dan weer de bus richting Groesbeek, dus mijn volgende updates zijn vanaf daar.
Hier in Gendringen af en toe heel lichte motsneeuw, mag haast geen naam hebben, maar wel -2.3!
Het is ook altijd maar 1 keer in de zoveel jaar raak hier, en daarna vele jaren weer weinig, zuiden is vaak aan de beurt!
Ja maar misschien beter beoordelen over een paar dagen, het begint allemaal nog maar net!