Helaas lijkt het er vandaag niet in te zitten Jammer...
Morgen trouwens!
Goeiemorgen,
Dan doe je het anders. Het is maar een idee natuurlijk maar......ik geloof dat ze dat spul wel bij een Action, Wibra, of zo'n speciaal voor kerst ingerichte kerstwinkel verkopen. Dat is van dat nepsneeuw. Strooi dat uit op je vensterbank. Je kunt ook van die sneeuwballen kopen. (dikke )
Gevaar is wel dat je dan de kriebels krijgt om meteen de rest (kerstboom enzo) dan ook maar neer te zetten.
:P
Dan doe je het anders. Het is maar een idee natuurlijk maar......ik geloof dat ze dat spul wel bij een Action, Wibra, of zo'n speciaal voor kerst ingerichte kerstwinkel verkopen. Dat is van dat nepsneeuw. Strooi dat uit op je vensterbank. Je kunt ook van die sneeuwballen kopen. (dikke )
Gevaar is wel dat je dan de kriebels krijgt om meteen de rest (kerstboom enzo) dan ook maar neer te zetten.
:P
Hahahaha, ja das wel een idee
Ach, er ligt hier nog een 2 mm sneeuw ofzo dus het oogt nog wel wit. Jammer voor de kinderen, die vonden het zaterdag geweldig. En wellicht hebben we mazzel en valt er toch het e.e.a.
Nu eerst de kinderen weg brengen.
Die sneeuw komt er echt nog wel jongens
Weet ik ook wel, en ik wil heel graag schaatsen!
Maar baal gewoon van de vooruitzichten van het KNMI!
Want na 5 december is de kou weg..
Hier in Winterswijk hadden we gisteren een ijsdag en ook nu zal de temperatuur niet boven de 0 komen. Verder is het bewolkt en ben ik in afwachting van mogelijk wat sneeuw (zou wel erg leuk zijn). 't zou jammer zijn als die er niet zou komen, maar geen man overboord. De winter is nog lang genoeg
80% kans op overgang naar minder koud weer met enkele buien of af en toe regen.
Is die kans echt zo groot?
Bah,bah,bah, baal daar van!!!!
Volgens ECMWF wordt het maar eventjes warmer om vervolgend na 1 dagje weer lekker de kou in te gaan, zoals het er nu naar uitzit zal het een glijpartij worden met sinterklaasavond want er nadert een storing die in de vorm van ijzel zal gaan vallen in Belgie en in Nederland, meer daarover in de loop van de week.
woensdag 01 december tot en met zondag 05 december
Af en toe sneeuw. Over het algemeen lichte tot matige vorst. Tijdens opklaringen ;s nachts lokaal (zeer) strenge vorst. Woensdag veel wind en daardoor een lage gevoelstemperatuur.
Vooral dat stukje '(zeer) strenge vorst' hoor je niet vaak uit de mond van het knmi vallen