Laat ik daar maar van uit gaan dan kan alle sneeuw die eventueel wel komt alleen maar meevallen.
groetjes Ilona
Ruben Weytjens
Voormiddag lokaal al wat sneeuwvlokjes maar meestal droog. In het zuiden van de provincie zou mogelijk wel al een centimetertje sneeuw kunnen vallen. In de loop van de namiddag overal lichte sneeuw vanuit het zuiden. Uiteindelijk valt er tussen de 3 en 6cm sneeuw.
Geduld mensen! | Gewijzigd: 29 november 2010, 07:50 uur, door casnrt
kids weer jaloers als ze beelden zien van andere kids in de sneeuw, ja we treffen het echt niet hier! koud is het hier wel brbbbb,
zo eerst de auto krabben en kids naar school,en dan zien of het deze dag nog wat word, maar heb er geen hoop meer op dat het hier nog wit wordt
kids weer jaloers als ze beelden zien van andere kids in de sneeuw, ja we treffen het echt niet hier! koud is het hier wel brbbbb,
zo eerst de auto krabben en kids naar school,en dan zien of het deze dag nog wat word, maar heb er geen hoop meer op dat het hier nog wit wordt
Ach....vorig jaar zijn wij in de prijzen gevallen. Zoveel gaat er trouwens niet vallen hoor....ook niet elders in het land. En daar komt nog eens bij dat de winter nog maar net aan de gang is. Uiteindelijk hebben we heel de maand december, januari, februari, maart (hebben we ook al een pak sneeuw gezien) nog voor de boeg, dus er kan nog van alles gebeuren | Gewijzigd: 29 november 2010, 08:08 uur, door H. Kootstra
In Pijnacker -4, in Haarlem maar -1.
Knmi verwacht vanmiddag sneeuw. Ik laat me verrassen. Volgens de meeste media gaat het wel meevallen vandaag.
Hier is het tussen de -2.5 en -3.0.
Ben het met deze opmerking volmondig eens, we hebben nog een hele periode voor de boeg.
Depri?? Neeee joh, nergens voor nodig. Niet vergeten dat het nog maar november is he (naja, bijna dec. dan )
Gewoon blijven lachen en genieten van de gezelligheid hier op o-o natuurlijk.