Maar ik denk dat ik niet ga, wat zeggen jullie? | Gewijzigd: 29 november 2010, 00:04 uur, door moniquepeeters
Maar ik denk dat ik niet ga, wat zeggen jullie?
Nou, je loopt natuurlijk wel een risico als je wel gaat, 5 cm sneeuw (al denk ik persoonlijk dat het wel eens meer zou kunnen zijn)
Het probleem is dat ik als universiteitsstudent van 20jaar oud nog moet voldoen aan een aanwezigheidsplicht. Met de auto boeit niet zo, maar die trein...
Ik mag overigens 1x missen op 2 maanden.
ik zie het, mag het maar lekker enorm gaan groeien!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Psst het is nog niet eens in Belgie Met deze snelheid zal er morgenochtend/middag wel wat sneeuw gaan vallen. Maar ik denk niet dat het zoveel zal zijn.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Je bedoelt dus gestegen...
Maar ik denk dat ik niet ga, wat zeggen jullie?
Ik ga niet. Hoef ook niet in Limburg te zijn trouwens.
Ik mag overigens 1x missen op 2 maanden.
Ik zag zojuist dat ze overal al flink gestrooid hebben, ook de nieuwe weg richting Born/A2. Als de sneeuwval niet al te intens is zullen de wegen goed berijdbaar blijven denk ik.
Maar ja, is altijd afwachten en ik denk dat je de situatie pas morgen het beste kan inschatten.
Suc6
Maar ja, is altijd afwachten en ik denk dat je de situatie pas morgen het beste kan inschatten.
Suc6
Ja ik ga nu gewoon slapen en ik kijk morgen nog wel wat ze voorspellen. Tot 3cm sneeuw kan ik nog best wel rijden en de trein zal ook wel gaan dan.
Maar het gaat me ook niet om de heenweg, maar of ik rond 18:00-19:00 wel naar huis kan komen.
Op school slapen klinkt me niet zo gezellig in de oren
Maar het gaat me ook niet om de heenweg, maar of ik rond 18:00-19:00 wel naar huis kan komen.
Op school slapen klinkt me niet zo gezellig in de oren
Lijkt mij inderdaad een minder leuke plek om te overnachten. Heb vorig jaar nog duchtig vastgestaan op de Kruisberg, was één ijsbaan, maar dat kwam na een paar hele zware sneeuwbuien. We krijgen nu vooral lichte sneeuw die niet veel problemen zal geven op de snelwegen denk ik.
Welterusten alvast. En voorzichtig. | Gewijzigd: 29 november 2010, 00:47 uur, door Rutte31
Gevolg van meer bewolking en dus hopenlijk ook SNEEUW!
Hier ligt de temperatuur al een paar uur achter elkaar op 't zelfde niveau, en de lucht zit potdicht hier. De eerste ( zwakke ) echo's naderen het zuidoosten van Limburg. | Gewijzigd: 29 november 2010, 02:34 uur, door Rutte31
Zonneschijn (%) 40 10 20 20 10
Neerslagkans (%) 40 70 50 40 80
Neerslaghoeveelheid (mm) 0/2 1/3 0/1 0/1 1/7
Minimumtemperatuur (°C) -10/-7 -10/-7 -13/-8 -11/-3 -8/0
Middagtemperatuur (°C) -7/-4 -7/-5 -6/1 -1/3 -2/3
Windrichting NO O ZW Z ZO
Windkracht (bft) 4 3 3 4 3
Uitgifte: 29/11/2010 03.33 uur LT
Vandaag sneeuw. Maar vooral vanaf woensdagavond/nacht lijkt het echt interessant te worden. Wacht ons donderdag een drukke ochtendspits? Zeer interessante ontwikkelingen, sneeuwdump?
Zo ik zie 4 sneeuwvlokjes opduiken op donderdag, nu maar hopen dat het uitkomt
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/