Op de run is overal in NL wel een keer sneeuw te vinden, bij dit plaatje het meeste tegelijk
/edit: Zoals Jan al aangaf zal hij zo een gifje plaatsen. Geeft vaak een duidelijker beeld dan losse plaatjes!
Dat is nog de oude gfs volgens mij.
:)
?? 18:00 is toch de laatste ??
/edit: Zoals Jan al aangaf zal hij zo een gifje plaatsen. Geeft vaak een duidelijker beeld dan losse plaatjes!
Dat is nog de oude gfs volgens mij.
Nope de 18u run is de nieuwe
wordt deze in het nieuwe deel(7) gezet of gaan we met deze ook door tot de 60 pagina's??
hier nu trouwens aardig koud. net nog even buiten geweest -5 volgens de ouderwetse thermometer. nu maar w88 op de gifjes van jan en dan naar bed | Gewijzigd: 28 november 2010, 23:10 uur, door edwin0809
Maar nu misschien een dom vraagje, kwam net in mij op. Stel je voor, 't blijft weken achter elkaar koud en het blijft overdag aan zee ook vriezen, kan het zo zijn dat dan de Noordzee ook gedeeltelijk gaat bevriezen aan de kust? Vroeg ik me net even af.
Zou kunnen maar de kans is klein. In hele lange 11 stedentocht winters kwam het soms voor(1963), alleen niet om op te schaatsen hoor, ik heb er wel eens foto's van gezien, alles schotsen en sneeuwhopen. Maar het moet dan echt lange tijd diep onder nul blijven, en die kans is vrij klein. Het is zout water en dan moet het water tot wel -5 graden af koelen of zo voordat het uberhaubt ijs kan worden, daarnaast is het water voortdurend in beweging waardoor het ook langer duurt voordat het ijs wordt.
Lots | Gewijzigd: 28 november 2010, 23:15 uur, door lotsofjazz
Pardon.
het zag er het zelfde uit.
*beter kijkt naar tijd en datum*