Oh activerend nog wel
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik dacht toch echt dat het zuiden in de prijzen zou vallen
Lol zuiden valt niet in de prijzen... noorden heeft een betere sneeuwmagneet. versie 5
als je eens moeite zou doen om naar jan zen gifjes te kijken op pagina 34 dan zou je daar toch heel wat moeten kunnen op zien me dunkt op ieder plaatje kan je namelijk de dag + datum aflezen
Onweersdagen: 0
Noord en Zuid een magneet en alle sneeuw in het midden
Weet nooit wat ik moet denken als jullie zuid of zuiden roepen. Zit hier duidelijk helemaal
onderin in het zuiden. Brabant, Gelderland, Utrecht en Overijssel zijn voor mij het midden
van het land, maar geloof dat dat hier anders wordt gezien, of.......
Ik zit hier al vast wat negatiefe muziek te luisteren omdat het niet gaat sneeuwe morge het verdampt toch wel ••• sneeuw
En die temperatuur voor a.s week van knmi pluim, als dat uitkomt ------> , koude record voor november/december in dat geval?
G*dver, ik krijg elke keer de kriebels van je nare avatar.
ÃÂlle weerstations verwachten morgen slechts lichte sneeuw, max 5 cm in Limburg.
Ik kan me niet voorstellen dat er dan toch dadelijk 10-15 cm door heel midden- en zuid-NL ligt.
En de berichten voor ná morgen bekijk ik nog niet, niet op tv, niet op de kaarten enzovoorts, want dat is toch allemaal koffiedik kijken blijkt wel weer, één dag vooruit nog maar.
ÃÂlle weerstations verwachten morgen slechts lichte sneeuw, max 5 cm in Limburg.
Ik kan me niet voorstellen dat er dan toch dadelijk 10-15 cm door heel midden- en zuid-NL ligt.
En de berichten voor ná morgen bekijk ik nog niet, niet op tv, niet op de kaarten enzovoorts, want dat is toch allemaal koffiedik kijken blijkt wel weer, één dag vooruit nog maar.
moa met 5cm hier in z-limburg ben ik ook even stil! het blijft tenslotte een week lang liggen en dan komt er donderdag misschien wat bij!