Morgen overdag vallen er in het Waddengebied enkele sneeuwbuien, daar kunnen enkele centimeters sneeuw vallen. In de rest van het land neemt de bewolking geleidelijk toe en er valt er in de middag en avond wat lichte sneeuw, grote hoeveelheden zijn het waarschijnlijk niet. In het zuidoosten is de sneeuwval wat intensiever en kan in totaal 2-5 cm vallen. Het vriest overdag meest licht, -1 tot -3 graden en de noordoostenwind is matig, in het Waddengebied (vrij) krachtig en mogelijk even hard.
@KNMI Uitgifte: 28/11/2010 21.00 uur LT
Even voor a.s woensdag @knmi: dinsdag 30 november tot en met zaterdag 04 december
Wisselend bewolkt, af en toe sneeuw. Woensdag veel wind. | Gewijzigd: 28 november 2010, 21:35 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
als ik dit zo zie en die trekrichting goed bekijk dan denk ik toch dat we hier iets meer sneeuw gaan krijgen dan verwacht.
want volgens de meeste van de belgische weerberichten word er voor het westen van belgie maar weinig voorspeld (voor deze storing dan toch)
Onweersdagen: 0
Dat zou inderdaad weer erg jammer zijn. Zie het net. Lijkt erop dat Limburg dan pas woensdag neerslag van
betekenis zou krijgen en vooral het hele midden van het land goed voorzien wordt...
Uiteraard wel leuk voor diegene die daar wonen...
Wordt dus weer erg spannend...
Morgen overdag vallen er in het Waddengebied enkele sneeuwbuien, daar kunnen enkele centimeters sneeuw vallen. In de rest van het land neemt de bewolking geleidelijk toe en er valt er in de middag en avond wat lichte sneeuw, grote hoeveelheden zijn het waarschijnlijk niet. In het zuidoosten is de sneeuwval wat intensiever en kan in totaal 2-5 cm vallen. Het vriest overdag meest licht, -1 tot -3 graden en de noordoostenwind is matig, in het Waddengebied (vrij) krachtig en mogelijk even hard.
@KNMI Uitgifte: 28/11/2010 21.00 uur LT
Even voor a.s woensdag @knmi: dinsdag 30 november tot en met zaterdag 04 december
Wisselend bewolkt, af en toe sneeuw. Woensdag veel wind.
morgen echt alleen maar weer op de wadden of misschien ook kans voor ons in leeuwarden?
Ah prachtig voor donderdag.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Misschien later op de dag (meer in de avond) beetje neerslag voor omgeving l'warden | Gewijzigd: 28 november 2010, 21:50 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Als ik de kaarten/radar/satelietbeelden bekijk: Dan ga ik voor de overige 35%.
Het wordt aardig koud hier, slordige min 3,5 volgens lokaal meteostation, volgens mijn eigen temp.meter +0,2 maar die hangt niet goed, dus morgen maar even op een beter plaats plaatsen, analoge temp.meter op een betere plaatst geeft -2
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Geen idee,
Maar dat het even minder word lijkt mij evident.
Het is nog ver weg, en het zou zo maar kunnen dat de dooi van korte duur is.
Was vorig jaar ook de tendens.
:)
Dooiperiode van korte duur in nieuwe pluim?
[/quote]
En hij begint iets later of zie ik dat verkeerd, op dit soort pluimpjes zat ik al te hopen! Lijkt een beetje als vorige winter, dooiaanvallen worden steeds uitgesteld en later blijkt het maar een dag te zijn waarna de winter zijn weg weer vervolgt.
Overigens begonnen de vriesdagen vorig jaar ook steeds later, voornamelijk in het weekend als ik het mij goed herinner!
Die donderdag in de pluim is gewoon te mooi om waar te zijn (waarschijnlijk door het virtuele sneeuwdek in het ECMWF-model): maximum van -10 met in de ochtend nog zware sneeuwval bij NO-6, vervolgens in de avond een wegvallende wind bij heldere hemel en een een temperatuur die daarna als een baksteen daalt naar waarden rond -20 (volgens oper en control dan)! | Gewijzigd: 28 november 2010, 22:04 uur, door Onweerfreak
Ik dacht toch echt dat het zuiden in de prijzen zou vallen
Het is toch niet ineens over he ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/