Ik heb er niets op tegen als er af en toe eens kaarten van MM hier public worden gemaakt.
We moeten echter oppassen dat ze niet via internet hun ronde gaan doen.
Vandaar enige terughoudendheid daarmee (wil geen problemen krijgen met mijn "werkgever" ).
Ciao Johann
Goh wat een mooie stip op dat plaatje
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Perioden met (lichte) sneeuw. In totaal kan 2-5 cm vallen. Geldig: maandag 29 november 2010 vanaf ca 12 uur gedurende ca 18 uur
KNMI.
waarom overal, kan op lichte sneeuw, en limburg 2-5 cm ?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Tijd niet geweest hier zeg. Leuk al die sneeuw verwachtingen. Ik ben eigenlijk alleen benieuwd tot welk deel van Nederland we Noord-Holland nu eigenlijk rekenen. Meen ik altijd gedacht te hebben dat ik in het westen woon (dichtbij Amsterdam), maar in al die verwachtingen (was in voorgaande jaren ook al zo) hebben we het alleen over Noorden, Midden en Zuiden. Kortom: onder welk deel valt N-Holland dan volgens jullie? En hebben wij ook enige kans op sneeuw aankomende week?
Tijd niet geweest hier zeg. Leuk al die sneeuw verwachtingen. Ik ben eigenlijk alleen benieuwd tot welk deel van Nederland we Noord-Holland nu eigenlijk rekenen. Meen ik altijd gedacht te hebben dat ik in het westen woon (dichtbij Amsterdam), maar in al die verwachtingen (was in voorgaande jaren ook al zo) hebben we het alleen over Noorden, Midden en Zuiden. Kortom: onder welk deel valt N-Holland dan volgens jullie? En hebben wij ook enige kans op sneeuw aankomende week?
noord holland is west of noord west
wel raak het hier snel bewolkt, en de temp zak snel nu -1,5
groetjes marieke
*denkt* hoe kan je een anti-sneeuwmagneet stuk maken
en vooral de temperaturen.
als je nagaat dat het een aantal zomers terug met heel veel moeite onder nul kwam overdag, mag je zeker van een uitzondering spreken dat het deze hele week zo ongeveer onder nul blijft!
Je bedoeld toch hoop ik wel winters.
weet niet of jullie deze al kennen, wordt veel gebruikt bij het (Zweef)vliegen. Kaartje geeft de neerslagverwachting voor morgen overdag.
Nu toch weer gewoon 3 sterretjes in onze regio. De ene keer is het alles, de andere keer weer niets. Je kan er geen peil op trekken. We hebben al best veel "fictieve" sneeuw gehad. Al met al hadden we de afgelopen periode volgens de kaartjes al een flink pak sneeuw kunnen hebben nu. De realiteit is dat er hier alleen een (natte) sneeuwbui is geweest afgelopen week. Maar alleen je er op verheugen en alles hier volgen, is ook al leuk. Jammer dat het niet uitkwam.
Nu blijkt dat de (dump van ma-di-woe) wellicht weer mee/tegen (this maar hoe je het bekijkt) gaat vallen met de hoeveelheden. Sneeuw blijkt 1 van de lastigste voorspellingen die er is. Tenminste dat concludeer ik hier. Gewoon afwachten tot morgen en wie weet.. 1 ding = zeker, het is winter!
Want vorig jaar zat ik 3 dagen vast rond deze tijd in lelystad, omdat het Openbare vervoer plat lag.
Maar toen sneeuwde het best hard, maar het flitsde en rommelde ook best wel.
Hoevaak komt dat voor?
Do was dat in bij mij bezig. Ik wil dat eigenlijk ook wel eens weten.