De stand van zaken. Ik verwacht de komende avond vanuit het zuiden een toenemende bewolking. In de loop van de nacht is het overal bewolkt. Morgen overdag vanuit het zuiden lichte, maar ook matige sneeuwval. In de ochtend al lichte sneeuw. Later in de middag en avond in het zuiden en zuidwesten de meeste sneeuw. In de avond en nacht ook in het midden. Het noordelijke deel van ons land lijkt het meest buiten schot te blijven. Daarbij komt een koude en krachtige oostenwind te staan. Het sneeuwgebied ligt dinsdagochtend nog over het zuidelijke deel van ons land. Dit is een inschatting. Het meest actieve sneeuwgebied kan ook nog wat noordelijker opschuiven. Dinsdag en woensdag valt er overal wel sneeuw, maar laat de zon zich ook zien. Donderdag en vrijdag valt de meeste sneeuw in het noordelijke deel van ons land. Ik hou jullie op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen via dit blog.
Bron: Piet Paulusma
Het noorden gaat het waarschijnlijk weer treffen!
Temp gaat eerder steigen nu dan dalen. bewolking komt binnen.
Nee dan gaat het in rap tempo door naar zwolle en komt daar tot stilstand en activeert en blijft daar circa 3 dagen hangen!!!
De stand van zaken. Ik verwacht de komende avond vanuit het zuiden een toenemende bewolking. In de loop van de nacht is het overal bewolkt. Morgen overdag vanuit het zuiden lichte, maar ook matige sneeuwval. In de ochtend al lichte sneeuw. Later in de middag en avond in het zuiden en zuidwesten de meeste sneeuw. In de avond en nacht ook in het midden. Het noordelijke deel van ons land lijkt het meest buiten schot te blijven. Daarbij komt een koude en krachtige oostenwind te staan. Het sneeuwgebied ligt dinsdagochtend nog over het zuidelijke deel van ons land. Dit is een inschatting. Het meest actieve sneeuwgebied kan ook nog wat noordelijker opschuiven. Dinsdag en woensdag valt er overal wel sneeuw, maar laat de zon zich ook zien. Donderdag en vrijdag valt de meeste sneeuw in het noordelijke deel van ons land. Ik hou jullie op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen via dit blog.
Bron: Piet Paulusma
Nice dat worden heel wat uren met sneeuw zo te lezen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ja dat had je gedroomd, hij gaat nog een stukkie verder naar boven en blijft boven provin Grunn hange tot de kerst | Gewijzigd: 28 november 2010, 16:23 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Idd! Anders halen we het beloofde sneeuwdek nooit (kaartje van zojuist van 15 cm op 6 Dec)
Maar als ik het goed begrijp ligt de te verwachten sneeuwlijn morgen zo'n beetje op Den Haag - Enschede.
Alles boven die lijn blijft zo goed als droog (uitzondering van het uiterste noorden) ?
Tja logisch met ''north pole'' als avatar! Je woont daar ook op een mini noordpooltje.