Precies. We'll see.
Wel jammer dat sommige users nu ineens de KNMI op handen dragen omdat die hun voorspelling aansluit bij de wensen. Terwijl nog geen week geleden de KNMI lachend als amateuristisch clubje werd afgeschreven.
Is het niet zo dat ukmo deze situaties beter pakt, of er dicht bij zit de afgelopen tijd?
Ik kijk eerlijk gezegt vrij weinig naar dat model.
Kan, maar vind het erg raar dat ze de andere modellen niet bespreken in het stukje
in mijn ogen zitten ze in een ontkenningsfase, waarom nu ineens UKMO pakken terwijl ze 90% van hun berichten schrijven op ECMWF. Of is het dat weeronline het eerste kwam met de sneeuw en ze zo proberen het af te doen?
Ik weet nog vorig jaar dat zowel ECMWF als GFS een paar keer een flater sloegen mbt sneeuwval/lange termijn kou, en dat UKMO het toen aardig in de smiezen had. Maar het blijft gek natuurlijk. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met het feit dat elk weerbureau iets nieuws wil zeggen. En mocht het toch anders zijn, dan hebben ze nog even de tijd om hun verwachting aan te passen. Het blijft natuurlijk moeilijk in te schatten met de huidige situatie.. De tijd zal het leren
Opgesteld zondag 28 november 2010 14:10
(bron: weerplaza.nl)
Als er noemenswaardige hoeveelheden vallen post ik wel even een mooie foto iig. Fijn weekend iedereen!
18:30 uur geloof ik toch..? Of 23:00 uur pas? | Gewijzigd: 28 november 2010, 14:36 uur, door Romani